Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Gezocht] Glazenwasser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [Gezocht] Glazenwasser

Ik heb dit wel al ne keer gedaan, en wil het ook wel eens voortonen (10D) (alleen maar voortonen hé ), of laten filmen, mij niet gelaten.
    Maar 't zal ook wel nie gemakkelijk zijn om het te filmen en ervoor te zorgen dat ik zelf ook nog iets zie.
    Ik woon in de omgeving van Brugge.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaded
      Bon, hier een niet alledaagse vraag.
      Ik bezit een digitale camera met aardig wat vuil op de sensor.
      Nu kan ik cleaning pads en wat weet ik nog allemaal aankopen en zelf aan de slag gaan ... maar daar ben ik geen krak in. En eerlijk gezegd heb ik daar nu ook geen goesting in.
      Wie, mét voldoende ervaring en genoeg kennis/durf, wil tegen betaling mijn sensor kuisen? Toestel = Canon 1DMarkII.
      Zeg je woonplaats en prijs maar.
      Wil genoeg betalen (ik moet maar zo lui niet zijn ), maar de dader moet de gevolgen van zijn eventuele onkunde ook wel dragen natuurlijk.
      Omgeving van Klein-Brabant of de vuile driehoek (you know who you are... ) Verder mag ook (omgeving Lier of Heist o/d Berg).
      Ben eens benieuwd of ik hier mensen voor ga vinden...

Ik zou je de raad geven om je Mark II te laten reinigen door Canon zelf.
      Dan is er geen enkele twijfel over de bekwaamheid en over de verantwoordelijkheid. Mijn Mark II doe ik zelf, maar die is ook nog nooit in andermans handen geweest, en ik weet hoe ik mijn spullen behandel. Dit weet je nooit van iemand anders , vandaar dat je de verantwoordelijkheid niet kan dragen.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lievenb
        Ik heb dit wel al ne keer gedaan, en wil het ook wel eens voortonen (10D) (alleen maar voortonen hé ), of laten filmen, mij niet gelaten.
        Maar 't zal ook wel nie gemakkelijk zijn om het te filmen en ervoor te zorgen dat ik zelf ook nog iets zie.
        Ik woon in de omgeving van Brugge.
        Ik zou wel willen filmen maar ik woon iets te ver.
        Is er niemand anders die wat dichter woont die dat eens zou willen doen??
        Je zou veel BDers een plezier doen denk ik
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Euh, heren en dames, is daar dan nog iets van gekomen? Filmpje, Cleaning Days? Want ik zit eigenlijk ook wel verveeld met deze hele situatie. Heb op het internet wel al enkele gidsen doorgenomen, maar het lijkt me toch behoorlijk link om daar wat te prutsen zonder het ooit es gezien te hebben. Maybe I'm just a coward, weet niet, maar kom.

Enneuh... Als daar dan nog niks van in huis is gekomen... Kan iemand me het (uiteraard eventueel mits een milde schenking van mijnentwege) dan es voortonen ergens in de regio Gent, of eventueel Brugge, och neem gewoon maar heel Noord-Oost-en-West-Vlaanderen

En voor de duidelijkheid: Ik wil wel het risico dragen, no problem, maar graag natuurlijk iemand met wat ervaring!

Ahja, uiteraard, mijn machien is een Canon 300D. Eventuele behulpzame medemensen kunnen me bereiken op mvanker@yahoo.com

Groetjes, MVanker
          Last edited by MVanker; 14 september 2004, 10:14.

Comment

@MVANKER
            Wil het wel eens voordoen voor jou, afspraak Gent: stuur maar een mail naar mijn account
            Eerste vereisten:
            eigen verantwoordelijkheid ( alhoewel er weinig kan gebeuren)
            volgeladen accu
            vergoeding voor gebruikt materiaal of eigen gerief medebrengen
            Last edited by Guest9; 14 september 2004, 11:02.

Comment

gaat er iemand da dan filmen? Kwestie van het ook eens gezien te hebben?

dank bij voorbaat

Comment

@hellcat en Co
                Zal maar eens weer mijn goede wil tonen en zal trachten deze week een opname te maken van het hele zootje, (moet wel nog een of ander figurantje vinden daar ik moeilijk kan filmen en kuisen hé)ik zal het wel mededelen waar de film beschikbaar zal zijn.

Comment

hiphip hoera
                  voor Roland

Comment

hier ook intresse in het filmpje , moest ik het nodig hebben he :0

ben is benieuwd hoe dat eruitziet.
                    EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

Comment

Voila, juist MVANKER thuis een demo gegeven en is nu naar huis met een "propere" sensor "en een "goe gevoel".
                      Hoe" presentatie en film waarschijnlijk dit WE af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                        Voila, juist MVANKER thuis een demo gegeven en is nu naar huis met een "propere" sensor "en een "goe gevoel".
                        Hoe" presentatie en film waarschijnlijk dit WE af.
                        Dat zou ik ook wel graag willen zien, daar ik daar ook wel mee geconfronteerd ga worden.
                        Graag wat info, zodra uwe langspeelfilm af is

Hubert
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Waarvoor Dank, Danke, Grazias, Merci, Thanks, Grazie, Obrigado, ...!!!

Greets, MVanker

Comment

@MVANKER
                            de nada, met veel plezier gedaan.

Comment

Ik heb mijn 10D en mijn MarkII ook al verschillende keren gedaan. Het stelt geen klap voor, en het resultaat is
                              Groet,
                              Paul

Comment

Merci Ik wacht vol spanning de video release af
                                nogmaals merci

Comment

Working...
                                X