Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van D7200 naar systeemcamera ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Van D7200 naar systeemcamera ?

    Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik interpreteer "accuratesse" anders dan "precies"

    Heer Funcky, ik ben zeker wel tevreden over mijn D750.
    Echter, het kan áltijd beter, er zijn altijd details die voor verbetering vatbaar zijn. Op iedere camera, op ieder ding.
    Ik zou graag het nieuwe AF systeem van Nikon zoals nu op de D5 en D500 zit op de opvolger van mijn D750 zien...
    Bij een overschakeling naar een D500 ga ik (denk ik) de resultaten van m'n D750 op hoge ISO's missen.

    Kijk...
    Als het een vergelijking gaat tussen DSLR en Mirrorless dan gaat het alleen en altijd maar over die AF.
    BTW onze interpretatie van AF accuratesse mag dan verschillend zijn (wat ik begrijp)... beide interpretaties dragen bij voor missers.
    Ik ben me ook heel bewust waarvoor ik mirrorless kies en de redenen zijn helemaal anders dan die van jou die altijd een beetje gefixeerd zijn op de AF. (waarvoor ok...maar goed dat is jouw ding)
    Maar zelfs daarentegen is de X-T2 een zeer capabele camera voor sport en dergelijke.. als hem goed onder de knie hebt.
    Zoals Pieter zegt .. met de X-T1 is het zeker mogelijk maar je moet harder werken.. de X-T2 maakt het je gemakkelijker en alle andere mirrorless die ik opgenoemd heb ook.
    Voor mijn gebruik lig ik echt niet wakker of een D750 of D500 een betere AF heeft ... net zoals Leica gebruikers niet wakker liggen hoe goed de 4K video is op mijn XT.

    Je kiest altijd een toestel in functie van je eigen noden en wensen... daarom dat ik nooit mijn eigen toestel zal aanprijzen aan iemand anders... het tegenovergestelde van hetgeen je hier dikwijls leest.
    Zoals ik al eerder vermeld heb zou ik voor wild life, sport of actie of/en intens gebruik iets helemaal anders kiezen.
    En begrijp me niet verkeerd... jouw D750 is misschien een fantastisch toestel .. toch niet voor mij en dat voor tal van redenen.. en welke die redenen ook zijn dat heeft alleen maar belang voor mijzelf.
    Belangrijkste voor jou is dat je u gelukkig voelt met uw toestel en dat je er graag mee fotografeert.
    Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

    Comment

    Working...
    X