Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Retourrecht bestaat dat nog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Retourrecht bestaat dat nog

    Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    Retourrecht heeft eigenlijk nooit bestaan. Had je maar beter moeten weten VOOR je de aankoop deed.
    Eenmaal de koop gesloten is, is er geen weg meer terug, zelfs niet 1 seconde na uw aankoop. Dat is altijd zo geweest en alle rechtbanken volgen dit.

    Een uitzondering is er voor internetaankopen binnen europa. Daar is idd een recht om op uw aankoop terug te komen. Echter opletten dat daar geen kosten aan vast hangen.
    De uitzondering is iets breder. Het gaat om alle verkopen BUITEN de winkel van de verkoper, dus ook telefonisch, aan de deur, op een beurs,...

    Ik heb ooit een webshop opgezet voor onderdelen voor laptops en smartphones, maar die is nooit live gegaan net omwille van alle reglementering en vooral dat retourrecht. Want ik doe dit in bijberoep en heb geen financiële en andere ruimte om zelf met zaken te blijven zitten. Mijn leverancier werkt met dropshipping: mijn klant bestelt bij mij, ik bestel door bij mijn leverancier en alles wordt bij de klant geleverd onder mijn naam en logo. Maar ik als afnemer kan het zelf niet terugsturen...
    Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
    Mijn fotosite: www.verschaeren.org
    Mijn website: www.computerhersteller.be

    Comment

    Working...
    X