Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

    Ik heb tot hiertoe nog geen tweede hands materiaal gekocht bij een handelaar, maar wie dat wel gedaan heeft zou die dan de garantie voorwaarden en een schriftelijke garantie gekregen hebben?
    Ik weet het dus niet maar zou het toch graag vernemen hoe dat eigenlijk zit.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #32
      Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Ik heb mijn oude Canon 6D binnengedaan en er nog n mooie prijs voor gekregen. Natuurlijk is het normaal dat ze je materiaal in t echt zien.

      Enige nadeel is wel dat je geen cash krijgt, maar een aankoopbon die je de dag zelf moet gebruiken in die winkel.
      Dus 2x kassa, kassa.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #33
        Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Ik heb tot hiertoe nog geen tweede hands materiaal gekocht bij een handelaar, maar wie dat wel gedaan heeft zou die dan de garantie voorwaarden en een schriftelijke garantie gekregen hebben?
        Ik weet het dus niet maar zou het toch graag vernemen hoe dat eigenlijk zit.
        Het hangt er een beetje vanaf: bv:
        Nikon AF-S 200-400mm F/4.0G ED iF VR
        Dit is een occasion. Inclusief beschermdoppen en zonnekap in lenstas.
        Staat: 7, met normale gebruikerssporen
        Dit product wordt geleverd met 12 maanden garantie


        De meeste handelaars geven op tweedehands wel een beperkte garantie.

        Vriendelijke groeten

        Peter


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #34
          Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

          Ok Peter, maar mijn vraag was eigenlijk, heeft men u op de hoogte gebracht van de garantie voorwaarden en ten tweede werd de garantie ook schriftelijk bevestigd?
          Eigenlijk zou je een factuur moeten krijgen met op de achterkant de garantie duur en de voorwaarden.
          Enfin ja, dat denk ik toch.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X