Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Een handelaar moet garantie geven op tweedehands spullen, dan is het toch normaal dat de verkoopprijs een stuk hoger is dan de inkoopprijs?.
    ze geven nog geen garantie op nieuwe spullen waarom zouden za dat dan op occasie doen ???

    Comment


    • #17
      Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

      Ik heb reeds 2 x "geprofiteerd" van deze aktie en steeds op een correcte manier behandeld geweest. De eerst keer had ik een mail gestuurd om,te vragen hoeveel ik van mijn goed zou krijgen. Toen ik deze ging inwisselen, kreeg ik plots maar een derde meer van de prijs. Ik had het nl ook zwart op wit wat men er mij zou voor geven. De verkoper begreep dit volkomen. Na contact met de andere winkel hebben ze me een tegoedbon gegeven die ik mocht inruilen in die bepaalde winkel.
      Bij de aankoop van mijn fototoestel heb ik mijn oud toestel ingeruild. Hun prijs kwam niet overeen met mijn gehoopte prijs. Ze hebben er niet lang over moeten nadenken om de prijzen te laten overeenkomen.
      Bij het bestellen via de webshop heb ik slechts 1 maal een slechte ervaring gehad. Dit was volledig de fout van de transporteur. Dus kamera express kon hier zelf niets aan doen.
      De enige slechte ervaring die ik gehad heb is bij het adviseren van een balhoofd.


      Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

      Comment


      • #18
        Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

        Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
        ze geven bij verkoop scherpe prijs maar garantie is 0,0 . heb er zelf eens toestel terug binnen gebracht dat ze op terugname bon als nieuwstaat ontvingen maar toch geen garantie omdat er zogezegd toch valschade gevonden was in hun servicelab . het blijven hollande marktkramers
        Waarom moet een toestel in nieuw staat terug voor garantie? Buitenkant niet beschadigd zegt niets over de binnenkant.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #19
          Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

          Ik heb er aan een goede prijs een tweedehands toestel gescoord. Goedkoper dan wat ik op eBay kon vinden.
          250€ voor een A77 met 950 kliks...
          nieuwprijs 4 jaar geleden: >1100€

          Comment


          • #20
            Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

            Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
            ze geven nog geen garantie op nieuwe spullen waarom zouden za dat dan op occasie doen ???
            Dat lijkt me sterk en niet correct.
            MVG. Hugo

            Comment


            • #21
              Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
              Dat lijkt me sterk en niet correct.
              wel, na enkele maanden begonnen knopjes achteraan camera 1 voor 1 te stoppen met werken ... dus camera binnen gebracht , zij sturen die dan naar service center die zogezegd valschade hadden gevonden ... en dan had ik keuze, 90 euro onderzoekskosten betalen om camera onhersteld terug te krijgen of iets meer om camera dan hersteld terug te krijgen ... canon volgt gewoon dealer dus die zullen volgend jaar 10-tal minder printers verhuren ...

              Comment


              • #22
                Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                Ik kan hier op reageren met te zeggen dat ik zeer te vrede ben van Kamera Express Wilrijk, goede en correcte service en goede advisering over aankoop, en tevens beter advies dan bij Konijn waar een 10-tal jaren geleden hetprima was, maar nu veel pluimen verloren heeft, verkopen is makkelijker dan de correcte en juiste uitleg omtrent.

                Comment


                • #23
                  Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                  Ach... het is simpel hé.
                  Niemand wil betalen voor dat 'goed' advies.
                  Sowieso kopen de meesten aan de laagste prijs die ze kunnen vinden. Meestal online dan nog.

                  De beste fotografen (wie kent de camera's het best denk je) hebben een job als fotograaf, niet als verkoper.

                  Als een winkel dan 50€ meer vraagt op een body van 1000€, dan schreeuwen de meesten moord en brand omdat ze te veel betaald hebben.
                  Bijna al de winkels die goed advies hadden en daardoor ook iets duurder waren zijn intussen dicht.
                  Met een fysieke winkel ben je in je kostenstructuur als handelaar sowieso al gehandicapt tov een online winkel. Laat staan dan nog dat die online winkel betere aankoopvoorwaarden krijgt.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                    Over Kamera Express kan ik niet klagen, onlangs nog een overname prijsindicatie gevraagd voor een flitser, niet genoeg voor mij maar van een handelaar kan je niets anders verwachten dan de bodemprijs. Na aanvraag mail gekregen dat het in behandeling was en twee dagen kreeg een prijs. Met de vermelding voor een definitieve overname gelieve zich te wenden tot de winkel.
                    Sony A7III & Sony A7 RIII
                    Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                      Ik deel graag heel kort mijn ervaring, zonder al te veel details te geven. Ik was benieuwd naar de "grote inruilactie": "krijg geld voor je bestaand materiaal".

                      Ik ging langs voor een "schatting" van het volgende:

                      - Nikon 24-70 f.2.8
                      - Nikon 70 - 200 f. 2.8 VRI
                      - Nikon 85 mm f. 2.8
                      - Nikon SB800

                      Dit materiaal was in goede staat. Ik zou er "300 EUR maar niet meer" voor krijgen. Aan jullie om uit te maken of dit een faire prijs is. Inmiddels kan ik zeggen dat mijn materiaal tweedehands verkocht is, en, 300 EUR slechts een klein percentage van het geheel is.

                      Groeten,
                      DVdE.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        De beste fotografen (wie kent de camera's het best denk je) hebben een job als fotograaf, niet als verkoper.
                        Een fotograaf kent "camera's" niet als beste, hij kent zijn camera of het pro deel van zijn merk goed.

                        Ik heb les gehad an 2 pro fotografen, maar als je iets specifiek vroek over niet Canon materiaal of niet DSLR werd het ook moeilijk
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door DVdE Bekijk bericht
                          Ik deel graag heel kort mijn ervaring, zonder al te veel details te geven. Ik was benieuwd naar de "grote inruilactie": "krijg geld voor je bestaand materiaal".

                          Ik ging langs voor een "schatting" van het volgende:

                          - Nikon 24-70 f.2.8
                          - Nikon 70 - 200 f. 2.8 VRI
                          - Nikon 85 mm f. 2.8
                          - Nikon SB800

                          Dit materiaal was in goede staat. Ik zou er "300 EUR maar niet meer" voor krijgen. Aan jullie om uit te maken of dit een faire prijs is. Inmiddels kan ik zeggen dat mijn materiaal tweedehands verkocht is, en, 300 EUR slechts een klein percentage van het geheel is.

                          Groeten,
                          DVdE.
                          Zelf particulier verkopen levert altijd meer op, bij wie dan ook.
                          Wat ervaring betreft bij KE ben ik altijd goed geholpen.
                          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                            Als het alsnog goed komt, dan vind ik dat ik het ook moet schrijven.
                            Gisteren uiteindelijk een prijsraming ontvangen van Kamera Express voor de inruil, en daar wordt melding gemaakt van tussen de xxx € en de xxx euro.
                            Om definitieve prijsbepaling te krijgen moet ik toch alles naar de winkel brengen voor nazicht, wat ik ergens logisch vind, maar nu weet ik toch al iets.
                            Dat ga ik dan ook doen in de loop van volgende week.

                            PS Zeer vervelend dat je hier reacties/vragen krijgt op een berichtje in 'Aangeboden', zo van "is dit nog beschikbaar", "ik heb interesse, is het nog niet verkocht" en nog zo een paar.
                            Je wil beleefd zijn een stuurt een antwoordje, maar dan hoor je niks meer .
                            Het woordje beleefd heeft blijkbaar niet voor iedereen de zelfde betekenis.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pan1000 Bekijk bericht
                              Als het alsnog goed komt, dan vind ik dat ik het ook moet schrijven.
                              Gisteren uiteindelijk een prijsraming ontvangen van Kamera Express voor de inruil, en daar wordt melding gemaakt van tussen de xxx € en de xxx euro.
                              Om definitieve prijsbepaling te krijgen moet ik toch alles naar de winkel brengen voor nazicht, wat ik ergens logisch vind, maar nu weet ik toch al iets.
                              Dat ga ik dan ook doen in de loop van volgende week.

                              PS Zeer vervelend dat je hier reacties/vragen krijgt op een berichtje in 'Aangeboden', zo van "is dit nog beschikbaar", "ik heb interesse, is het nog niet verkocht" en nog zo een paar.
                              Je wil beleefd zijn een stuurt een antwoordje, maar dan hoor je niks meer .
                              Het woordje beleefd heeft blijkbaar niet voor iedereen de zelfde betekenis.
                              Mensen die geïnteresseerd zijn sturen altijd een berichtje terug.
                              MVG. Hugo

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kamera express Wilrijk nog iemand slechte ervaring(en) ?

                                Ik heb mijn oude Canon 6D binnengedaan en er nog n mooie prijs voor gekregen. Natuurlijk is het normaal dat ze je materiaal in t echt zien.

                                Enige nadeel is wel dat je geen cash krijgt, maar een aankoopbon die je de dag zelf moet gebruiken in die winkel.
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                                Comment

                                Working...
                                X