Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fototoestel kopen

    Zal ik doen

    Comment


    • #17
      Re: Fototoestel kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door Shelly Bekijk bericht
      Zal ik doen
      Niet goed bezig. Tot dusver onze bijdrages.
      Last edited by JuLi; 23 mei 2017, 17:12.
      | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

      Comment


      • #18
        Re: Fototoestel kopen

        Amai zeg, zijn ze hier allemaal zo rap op hun tenen getrapt...ik ken er niks van, ik vraag om raad, ik zie een andere camera, weet ik veel of dat goed is of niet, dus zet het hier even neer, maar er is een paljas die lange tenen heeft en nu wil niemand geen bijdrage meer geven, het ruikt hier naar vriendjespolitiek onder elkaar. Ik ben geen onozel tuttebel die wat fotokes wil trekken, maar alles eerst wil afwegen, ik neem geen ondoordachte beslissingen en als ze mij een tip geven naar een camera wil dat niet zeggen dat ik die gelijk ga kopen.

        Comment


        • #19
          Re: Fototoestel kopen

          Kijkt uit naar een 70D ,80D deze zijn zeer goed. denk dat de 80D rond de 1000€ kost een betere lens 17-55mm F/2.8 IS USM rond de 740€ maar je kan ook een 18-135mm 400€, een 18-200mm rond de 470€.
          Je kan ook een 700D body kopen 387€, de 750D body 550€, 800D 820€ en daar een lens naar wens er op. een zet 800D plus 18-135mm IS STM 1099€, alles van Canon

          Comment


          • #20
            Re: Fototoestel kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk bericht
            Kijkt uit naar een 70D ,80D deze zijn zeer goed. denk dat de 80D rond de 1000€ kost een betere lens 17-55mm F/2.8 IS USM rond de 740€ maar je kan ook een 18-135mm 400€, een 18-200mm rond de 470€.
            Je kan ook een 700D body kopen 387€, de 750D body 550€, 800D 820€ en daar een lens naar wens er op. een zet 800D plus 18-135mm IS STM 1099€, alles van Canon
            Dankuwel voor het advies

            Comment


            • #21
              Re: Fototoestel kopen

              Ik heb hier op het forum een Canon 60D (300 euro) en een Tamron 17-50 (140 euro) te koop staan + nog enkele andere lenzen.
              T'is maar dat ge het weet hé, en er niet over kijkt .
              Als dat geen spotprijzen zijn, dan weet ik het ook niet meer.

              Comment


              • #22
                Re: Fototoestel kopen

                Oorspronkelijk geplaatst door Shelly Bekijk bericht
                Dankuwel voor het advies
                Dank u wel wordt het beste van elkaar geschreven ;-)

                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #23
                  Re: Fototoestel kopen

                  Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                  Dank u wel wordt het beste van elkaar geschreven ;-)

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                  Haha hoe grappig! Doe maar gezellig mee met de rest, dan zie je wat een laag niveau hier rondhangt. Wat zitten hier toch een stelletje domme mensen met lange tenen en denken dan ook nog dat ze de leukste zijn thuis.
                  Ik ga dit forum verlaten want met zo'n domme opmerkingen kom ik nergens, ik kwam hier om raad te vragen en misschien toffe mensen te leren kennen die helpen, maar ik kom hier enkel onozelaars tegen. (behalve één die het toch nog goed bedoelt).

                  dankuwel allemaal en salut. Trouwens als jullie elk nieuw lid zo behandelen, maak je een forum echt wel kapot en ik denk niet dat dat de bedoeling is. De senior members zijn de elite zeker? zonde van mijn tijd hier nog verder te verdoen. Vreemd is hier geen admin of moderator? keuren die alles goed wat er gezegd wordt, ik dacht te hebben gelezen in de regels dat je de mensen vriendelijk en met respect moest behandelen. Ik vond de opmerking van Lieven Lema "stik erin" niet erg respectvol...belachelijk kinderachtig ventje als ik hem zo hoor/lees. Voila, ik heb weer wat bijgeleerd hier en dat is dat er heel erge domme mensen zijn, maar ja dat wist ik al je komt ze dagelijks tegen, ook hier.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fototoestel kopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Shelly Bekijk bericht
                    Amai zeg, zijn ze hier allemaal zo rap op hun tenen getrapt...ik ken er niks van, ik vraag om raad, ik zie een andere camera, weet ik veel of dat goed is of niet, dus zet het hier even neer, maar er is een paljas die lange tenen heeft en nu wil niemand geen bijdrage meer geven, het ruikt hier naar vriendjespolitiek onder elkaar. Ik ben geen onozel tuttebel die wat fotokes wil trekken, maar alles eerst wil afwegen, ik neem geen ondoordachte beslissingen en als ze mij een tip geven naar een camera wil dat niet zeggen dat ik die gelijk ga kopen.
                    Die paljas heeft wel enige kennis van zaken.
                    Post 14 was overbodig ... wie is er hier snel geïrriteerd ?
                    Neen geen vriendjespolitiek... we vliegen mekaar ook wel eens in de haren
                    Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fototoestel kopen

                      Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                      Dank u wel wordt het beste van elkaar geschreven ;-)

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                      http://users.telenet.be/patric/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fototoestel kopen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                        Die paljas heeft wel enige kennis van zaken.
                        Post 14 was overbodig ... wie is er hier snel geïrriteerd ?
                        Neen geen vriendjespolitiek... we vliegen mekaar ook wel eens in de haren
                        Kennis van zaken kan goed zijn maar met kennis van zaken hoeft je niet een opvliegend type te worden. En een paljas blijft hij nog steeds, ik ben zeker niet geïrriteerd, vind het alleen jammer van zulke opmerkingen, vooral stik erin, vind ik niet kunnen. En jawel wel degelijk vriendjespolitiek.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fototoestel kopen

                          Nog een kleine bedenking Shelly, ik schrijf onder mijn eigen naam en geen pseudoniem, als je mijn goedbedoelde uit ervaring opgedane raad niet wil heb ik daar geen probleem mee.
                          Bedenk dat iemand opvliegt als dat uitgelokt wordt. Dat kan je al.
                          Nu nog fotograferen.
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fototoestel kopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                            Nog een kleine bedenking Shelly, ik schrijf onder mijn eigen naam en geen pseudoniem, als je mijn goedbedoelde uit ervaring opgedane raad niet wil heb ik daar geen probleem mee.
                            Bedenk dat iemand opvliegt als dat uitgelokt wordt. Dat kan je al.
                            Nu nog fotograferen.
                            Ik wil je raad maar niet je belediging, ik zeg toch ook niet stik in je kennis. En ik heb niets uitgelokt, heb alleen gezegd dat camera me een c is, en dat was niet slecht bedoelt.
                            en trouwens als je om zoiets al opvliegt, dan kan je niet veel verdragen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fototoestel kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Shelly Bekijk bericht
                              Ik wil je raad maar niet je belediging, ik zeg toch ook niet stik in je kennis. En ik heb niets uitgelokt, heb alleen gezegd dat camera me een c is, en dat was niet slecht bedoelt.
                              en trouwens als je om zoiets al opvliegt, dan kan je niet veel verdragen.
                              bedoelt is in jouw zin met een D, en nu gij...
                              ...leeg...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fototoestel kopen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                                bedoelt is in jouw zin met een D, en nu gij...
                                Ik heb niks meer te zeggen

                                Comment

                                Working...
                                X