Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aspirant fotojournalist - DSLR of CRC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aspirant fotojournalist - DSLR of CRC

    Tweedehands moet je zeker een A7-II-set kunnen vinden voor 2000.
    Mij is dat alvast gelukt, en dat was een jaar geleden...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #17
      Re: Aspirant fotojournalist - DSLR of CRC

      Oorspronkelijk geplaatst door TimGarfick Bekijk bericht
      Ligt de x-t20 goed in de hand, is ie niet te klein? De grip van mijn D300s vind ik ideaal, maar ik ben ook het gewicht en afmeting (met lenzen) en zo beu.
      Fuji trekt me ook aan omdat de lens line-up degelijk is, ik ben van plan om de x-T2(0) aan te kopen met kitlens en een kleine prime lens.
      Flexibiliteit heb ik wel nodig. :-)

      Ik hoop gewoon dat het Fuji platform toekomstgericht is.
      Ik ben nu nog wat getrouwd met Nikon. Komt er van om van kinds af aan Nikons te hebben gebruikt. XD
      Morgen eens bij Art en Craft zien wat het geeft.
      gaan kijken bij de fotozaak en zelf eens vastpakken is de enige manier om te weten of hij voor u goed in de hand ligt.
      Ik heb wel de indruk dat Fuji wel toekomst gericht is en wat dat getrouwd met de Nikon betreft: er zijn momenteel heel goede echtscheidingsadvokaten actief. :-)
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #18
        Re: Aspirant fotojournalist - DSLR of CRC

        Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        gaan kijken bij de fotozaak en zelf eens vastpakken is de enige manier om te weten of hij voor u goed in de hand ligt.
        Ik heb wel de indruk dat Fuji wel toekomst gericht is en wat dat getrouwd met de Nikon betreft: er zijn momenteel heel goede echtscheidingsadvokaten actief. :-)
        Ik ben eens gaan kijken en ik vind de Fuji X-T2 wel goed, de X-t20 vind ik te klein. Dus ik ga waarschijnlijk voor de T2.
        En de advocaat wordt nog geregeld deze week als ik de T2 bestel.

        Comment

        Working...
        X