Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Camera met smartphone bediening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke Camera met smartphone bediening

    GFX werkt perfect via remote app

    Comment


    • #17
      Re: Welke Camera met smartphone bediening

      Oorspronkelijk geplaatst door kitchenboy Bekijk bericht
      GFX werkt perfect via remote app
      Waarom u dit post is mij een raadsel
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment


      • #18
        Re: Welke Camera met smartphone bediening

        Oorspronkelijk geplaatst door MetalG Bekijk bericht
        Ik heb geen ervaring met Fuji, vandaar dat ik het hoop, maar een camera van 1200 euro die slechte foto's aflevert zou maar raar zijn zeker ; ).
        Ik zal nog wat opzoekwerk doen, maar denk wel dat ik die Fuji ga nemen.
        Dat klopt.
        Maar die prijs valt best mee met de 18-55 ... wat een heel goed objectief is.
        Als je een Sony a6300 neemt met degelijke zeiss 16-70 (wat een goed alternatief is) dan zal je dat gevoelig meer kosten.
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • #19
          Re: Welke Camera met smartphone bediening

          Mischien nog een laatste vraag aan de Fuji XT2/20 gebruikers hier. Foto's op de auto stand, vallen die goed mee? Wil gerust wat klooien om zo'n zonsondergang/opkomst goed vast te leggen, maar meestel gewoon point en shoot !
          Ik ben geen epert fotograaf, ik weet wat alle settings doen, en soms zet ik dat eens op A/S als ik weet wat ik wil, maar verder niet echt veel ervaring. : )

          Grt
          Need a website? Contact me - Canon EOS 450d

          Comment


          • #20
            Re: Welke Camera met smartphone bediening

            Oorspronkelijk geplaatst door MetalG Bekijk bericht
            Mischien nog een laatste vraag aan de Fuji XT2/20 gebruikers hier. Foto's op de auto stand, vallen die goed mee? Wil gerust wat klooien om zo'n zonsondergang/opkomst goed vast te leggen, maar meestel gewoon point en shoot !
            Ik ben geen epert fotograaf, ik weet wat alle settings doen, en soms zet ik dat eens op A/S als ik weet wat ik wil, maar verder niet echt veel ervaring. : )

            Grt
            Waar zou ik hem het best gaan halen mits ik nog wat uitleg zou willen verwachten?
            Need a website? Contact me - Canon EOS 450d

            Comment


            • #21
              Re: Welke Camera met smartphone bediening

              Oorspronkelijk geplaatst door MetalG Bekijk bericht
              Waar zou ik hem het best gaan halen mits ik nog wat uitleg zou willen verwachten?
              Als goed is bij de fotograaf om de hoek.
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • #22
                Re: Welke Camera met smartphone bediening

                Ik heb dit toestel en ben er HEEL tevreden over. Als ik hem doorgeef aan m'n vriendin die heel wat minder interesse heeft in fotografie dan zet ik hem in Auto mode en dan is het echt kinderspel om foto's mee te nemen. Ofwel via de ontspanknop ofwel door gewoon op het scherm te tikken waar je de focus wil en dan neemt die instant een foto (verschillende instellingen mogelijk)

                Ik ben ook erg van van de Fuji film modes, ik heb amper tijd om achteraf nog RAW files te bewerken en dan is het wel leuk dat de .jpgs ook al prettig zijn om naar te kijken.


                Heel handig is ook de exposure compensation dial bovenop, ik schiet meestal in A mode (dus de sluitertijd automatisch) en dan is het in combinatie met die exposure comp dial echt kinderspel om het juiste resultaat te krijgen. Ik zie voorlopig geen reden om in M mode te werken.

                Comment

                Working...
                X