Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Michel De KeyserBekijk bericht
Bizar, dit weekend bij Art & Craft 3.716,11 € en vandaag terug aan 3.979 € ???
En nu al 4129 euro ! In plaats van te zakken in prijs blijft die daar maar stijgen
Terwijl hij buiten Europa terug aan het zakken is en nu op 2839 euro staat. Vreemd
En nu al 4129 euro ! In plaats van te zakken in prijs blijft die daar maar stijgen
Terwijl hij buiten Europa terug aan het zakken is en nu op 2839 euro staat. Vreemd
Eglobal ; mydigitaland... enz chine shops, waar hier op bd al veel over geschreven is.
Vind het alleen raar dat de prijzen bij A&C stijgen terwijl hij buiten Europa aan het zakken is...
Je moet eens kijken op https://tweakers.net/pricewatch/5773...-iv-zwart.html daar zie je de prijzen van enkele Belgische en Nederlandse winkels, toevallig allemaal dezelfde prijs 4129 euro. Dit lijkt wel alsof ze prijsafspraken gemaakt hebben. Of zou dit de adviesprijs zijn?
Het is toch gewoon triest dat je meer dan 4000 euro moet betalen (bijna een halve auto) om een fatsoenlijke camera in huis te hebben van Canon. Mijn Canon 6D zit aan zijn limiet en ik zou graag ietsje meer willen. Wat moet ik nu kopen? Ik heb geen behoefte aan 50 megapixels, 30 pixels zijn voor mij ideaal.
Wachten op een 6D mark II heeft geen zin. Over een jaar wordt deze pas betaalbaar. Triest gewoon, dat men in een wereld leeft waar alles te koop is en dat Canon het vertikt om haar prijzen op een acceptabele manier neer te zetten. Ik hoop dat deze arrogantie hen veel klanten zal kosten. Maarja, daar ben ik wel zeker van.
Comment