Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Na bijna 7 jaar zou ik mijn D7000 willen updaten door een D500. Denk dat dit een slimme keuze is.
Zijn er geruchten van eventuele cashbacks in de nabije toekomst?
Welke lenzen heb je al en wat voor soort fotografie doe je vooral?
De D500 is een top camera maar ook met een serieus prijskaartje, als je vooral low light of landschappen of portret werk doet en nog niet gebonden bent aan een set dure DX lenzen dan zou een D750 ook nog een overweging waard zijn...
Wil je sport en wildlife doen of heb je al een set practig DX glas dan is zo'n D500 wel een toppertje
Ik weet niet of je in de buurt van Nederland woont. Bij Mediamarkt NL loopt er tot zondag een actie dat je geen BTW hoeft te betalen. Zo zag ik vandaag bij Mediamarkt Maastricht de Nikon D500 body : normale prijs 1998 euro, nu voor 1659 euro!
Vandaag is de jaarlijkse "21% BTW weg ermee!" actie weer begonnen bij Media Markt. In dit overzicht vind je terug bij welke producten Media Markt deze d...
Een geïnformeerd mens telt voor twee!
Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment