Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

    Zo heb ik een paar weken terug nog ergens gelezen(waar weet ik niet meer),dat sony eventueel zou interessse hebben in een overname oid. van nikon.Of dit juist is weet ik niet.Maar indien dit zou waar zijn dan zijn ze ineens wel mee met de systeemcamerz hype.

    Comment


    • #17
      Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

      Wat voor de TS toch van belang kan zijn: ligt zo'n A7 II + adapter wel goed in de hand? Zeker met bv zo'n knoert als die Sigma 100 - 300 f4 erop? Want in zijn handtekening zie ik dat hij nu de A77 gebruikt, toch een stuk groter (en handiger) vind ik zelf dan die fijnere systeemcamera's. Dit totaal los van de kwaliteit dus ... Moest ik het budget hebben, het werd de A99 II ... Voorlopig hoop ik nog ergens een tweedehands gewone A99 te vinden .

      Comment


      • #18
        Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

        Ik zou er dan zeker de batterijgrip bij nemen, maar dan nog zal voor sommigen een grotere (en zwaardere) A99 dan wel de voorkeur krijgen denk ik.
        De oplossing met grip vind ik zeker OK in combinatie met de 70-400. Grotere lenzen heb ik er niet op gebruikt.

        Voor mij werkt A7-II met grip dus heel goed. Als ik het compact wil houden gaat de grip eraf en een prime erop.
        Maar standaard staat de grip er wel op en gebruik ik de A6000 voor compact.
        Last edited by K-2; 19 december 2016, 10:45.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #19
          Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

          Zopas gezien op sonyalpharumors.Sony zou van plan zijn om minstens 3 nieuwe a lenzen uit te brengen.Er kan in Japan gestemd worden welke.

          Comment


          • #20
            Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

            Het wordt waarschijnlijk toch een A99II.
            Dan verkoop ik mijn A77 en 16-50 f2.8.

            PS. Voor mensen die een tweedehands A99 willen is het natuurlijk nu wel de tijd om op te letten :-)
            Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

            http://ubovdburg.zenfolio.com/

            Comment


            • #21
              Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

              we letten op maar het zal wel buiten budget zijn , en dan doe ik verder met mijn A700 he
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #22
                Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

                Is het grootste verschil niet voornamelijk de vorm? De A99mII heeft ongeveer hetzelfde uiterlijk als mijn A77mII en die ligt perfect in de hand. Daarnaast heb je meer knoppen om je camera te bedienen.

                Daarnaast denk ik ook niet dat de A-mount dood is. Ik zie liever om de 4 jaar een degelijke update van de camera, dan ieder jaar een nieuw model.
                Sony A77M2 | Sony A99M2 | Zesendertig.be

                Comment


                • #23
                  Re: Sony A99II of A7RII...Wie kan me helpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door guillaumebhl Bekijk bericht
                  Is het grootste verschil niet voornamelijk de vorm? De A99mII heeft ongeveer hetzelfde uiterlijk als mijn A77mII en die ligt perfect in de hand. Daarnaast heb je meer knoppen om je camera te bedienen.

                  Daarnaast denk ik ook niet dat de A-mount dood is. Ik zie liever om de 4 jaar een degelijke update van de camera, dan ieder jaar een nieuw model.
                  Ik heb een A99 met Sigma 50mm/85mm/24-105mm/70-200/Sony 18-70, alles lenzen voor FF. Ik heb geen problemen. Ik bewerk via Affinity Photo op een Imac(Apple) : alles duur maar goed. Is trouwens mijn enigste hobby.

                  Ik werk ook met een batterygrip.

                  Comment

                  Working...
                  X