Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik heb hem gehad - en ook de E-20 - maar er was destijds grote vraag naar, ook tweedehands en dus heb ik geen van beiden meer.
De G3 hebben we in school ook gehad - tot hij gestolen werd
Uiteraard kennen we die nog.
Ook in deze tenue : E-10 + Tcon300B + Tcon14B = 300mm x1.45 = 435mm
( Je zou er nu niet meer mee door de "security" geraken. )
2 bekende van mij hebben zelfs nog de Canon Powershot G2. Waarvan de 1 nog relatief kort gebruikte en de andere die geeft gem nog als primaire camera zover ik weet.
Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Hallo Jaja
De E-10 was de reden dat ik op het spoor kwam van Belgiumdigital. Het was niet mijn eerste digitale camera, dat was in 1998 een tweedehands Canon powershot 600 met maar liefst 0,3mp, wat is het allemaal hard gegaan. Ik denk dat jouw/jullie activiteiten destijds wel iets moois in gang hebben gezet. Uiteraard ook met de nodige perikelen, maar ja dat hoort er schijnbaar eenmaal bij....-.
Ik hoop dat dat BD nog vele (jonge) fotografen zal inspireren en van informatie voorzien.
Op z'n Fries,
Freonlike groetnis,
Jan
Last edited by jamonadap; 11 december 2016, 18:27.
Na de E-10 en E-20 werd het een Canon D60 + Sigma 50-500mm. Dat was inderdaad de "kanontijd" - zeker als daar de 2x convertor ook nog opstond ...
In 2019 bestaat BD 20 jaar, dus dat is al binnen enkele jaartjes - zo snel gaat het vooruit.
Hallo Jaja
De E-10 was de reden dat ik op het spoor kwam van Belgiumdigital. Het was niet mijn eerste digitale camera, dat was in 1998 een tweedehands Canon powershot 600 met maar liefst 0,3mp, wat is het allemaal hard gegaan. Ik denk dat jouw/jullie activiteiten destijds wel iets moois in gang hebben gezet. Uiteraard ook met de nodige perikelen, maar ja dat hoort er schijnbaar eenmaal bij....-.
Ik hoop dat dat BD nog vele (jonge) fotografen zal inspireren en van informatie voorzien.
Comment