Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lumix DMC FZ2000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door moesje Bekijk bericht
    Bedankt Franciskine , bedoelde ook de RX10 III , als ik de reviews lees zou zijn voorganger ook goed zijn ,minder zoom maar wel een ND filter , heeft er soms iemand ervaring met de pentax K3 ? iemand die deze reis ook gedaan heeft , werkte met een Pentax K 5 en die zijn foto's zijn wel oke ,
    De foto's zullen van alle toestellen die in aanmerking komen, wel goed genoeg zijn, het komt er vooral op neer een toestel te hebben dat ook de barre weersomstandigheden aan kan....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Re: Lumix DMC FZ2000

even gezocht in het forum,
      ik hoop dat dit de meest aangewezen plaats is om een vraag te stellen

Betreft WIFI verbinding Panasonic DMC FZ2000 met computer

ik wil foto's genomen op een evenement live projecteren op een groot scherm
      ik heb de app op mijn android smartphone geïnstalleerd
      en ik kan een wifi verbinding maken om de camera aan te sturen en ook foto's over te brengen naar de smartphone

ik zou dit echter met een computer willen doen
      om de beelden automatisch projecteren op een groot scherm
      dat aan de computer verbonden is

heeft er iemand weet van een app voor windows
      die toelaat om een wifi verbinding te maken met mijn FZ2000 ?

eens als de foto's op de computer getransfereerd zijn
      heb ik een script om deze automatisch op te halen en op het scherm te projecteren

kan dit met een reguliere wifi verbinding
      of zou dit een adhoc verbinding moeten zijn tussen computer en fototoestel?

kan ik de foto' overdragen vanaf het fotoapparaat naar een bepaalde map op de computer?

dank voor het advies

johan arnout

Comment

Working...
      X