Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Laag, zo'n praktijken, maar het verwondert me in het geheel niet.
Leuke sponsor heeft BD...
Met lidgelden alleen kunnen we onmogelijk het forum financieel in de lucht houden. Daarom laten we adverteerders toe. Het staat ieder bedrijf (er zijn nog een aantal contacten) vrij om hier gebruik van te maken. We zijn trouwens bezig om een en ander verder uit te werken (procedures, gedragsregels, enz..). Maar daar kruipt tijd in, ik ben amper bekomen om het forum in de lucht te krijgen.
Wat Otto hier heeft uitgestoken is onaanvaardbaar! Zonder discussie. Daarom zijn de links reeds verwijderd.
Inderdaad. Heel jammer dat jou topic daarmee moet vervuild worden. Laten we dit topic dan ook hierover sluiten, en niet verder uitwijden over het misbruik. En terugkeren naar de oorspronkelijke vraag.
Even terug ONtopic
Ik heb geen batterijgrip op mijn 300D, en die heb ik ook nog nooit gemist. Zelfs met een 100-400L IS heb ik die niet nodig. En met de IS ingeschakeld kan ik gemakkelijk meer dan 500 foto's maken met 1 batterijlading.
En, als ik er een battrijgrip aanzet, dan moet ik een andere (grotere) fototas kopen, en dan past die ook niet meer in de kleinste zijkoffers van mijn motor.
Ik ben volgens mij beter af zonder die grip .
Even terug ONtopic
Ik heb geen batterijgrip op mijn 300D, en die heb ik ook nog nooit gemist. Zelfs met een 100-400L IS heb ik die niet nodig. En met de IS ingeschakeld kan ik gemakkelijk meer dan 500 foto's maken met 1 batterijlading.
En, als ik er een battrijgrip aanzet, dan moet ik een andere (grotere) fototas kopen, en dan past die ook niet meer in de kleinste zijkoffers van mijn motor.
Ik ben volgens mij beter af zonder die grip .
Een grip heeft voor- & nadelen en is een persoonlijke smaak. Verder kan je voor de prijs wel 4/5 accu's kopen bij TopFoto en mogelijk ook elders 'a 30 euro per stuk.
Comment