Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon wimpelt garantie af

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon wimpelt garantie af

ALs je hev het standpunt van de ene klant ziet, klopt dit, maar Canon heeft wel meer dan één klant die zijn toestel binnen brengt en waar eventueel voor 18 Euro kosten aan zijn.
    Ze passen terecht en correct de regelgeving toe (en ik weet dat dit voor de klant niet altijd leuk is).
    Wanneer je autoverzekering verstreken is en je komt de dag nadien een ongeval tegen met beperkte schade zal je verzekering niet tussen komen.
    Noch verzekeringen, noch firma's zijn liefdadigheidsinstellingen. Klinkt hard, maar dat moet je maar eens van hun kant bekijken en jawel, de brave eerlijke mens die dan eens iets raars voor heeft is de dupe. Je wil eerlijk gezegd niet meemaken en zien wat die mensen dagelijks binnen krijgen vergezeld met info die al dan niet terecht en/of correct en/of uitgevonden is.
    En nogmaals. Er is hier iemand die zijn beklag komt doen. Hoeveel info hebben we hierbij gekregen ? Buiten het feit dat Canon niet wil tussen komen, bitter weinig. Ik wil daarom ook geens tandpunt innemen, buiten datgene wat in de klein letterkes staat. Die letterkes zijn bewezen en zijn te lezen. Het toestel, noch zijn geschiedenis, noch zijn breuken zijn ons onbekend.
    Het is niet omdat men roept en tiert en denkt en zegt dat men gelijk heeft, dat dit ook zo is. Sorry.

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    In theorie is dat inderdaad misschien een correcte redenering van Canon Wim, maar in de praktijk gaat het om €18... Men spendeert miljoenen aan reclame rond kwaliteit, technologie, betrouwbaarheid, service, enz. Voor een klant maakt die €18 echter meer verschil dan alle reclame bij elkaar, om nog niet te spreken van het "doorvertel-effect" (zoals hier nu). Bv. bij auto's kent men het principe van "tegemoetkoming" buiten garantie, net om dezelfde reden.
    Last edited by Wim.Vanmaele; 22 november 2016, 09:32.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik heb er geen probleem mee dat anderen ergens anders over denken.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

De truc is ervoor te zorgen dat het toestel hersteld wordt voor jij de betaling doet, dan sta je iets sterker.. Beetje op z'n Trumps
        Verder zou ik het eigenlijk gewoon betalen, gewoon pech gehad, al dan niet onbewust ergens tegen gestoten. Het blijft een degelijk toestel.

M'n GSM rolt een halve heling van een skipiste zonder schade maar valt van m'n schoot op de grond op cafe en het scherm is gebarsten. Gewoon bruute pech!

Comment

Working...
        X