Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm x-t2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fujifilm x-t2

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
    Voor wat het waard is... Chris is zeer enthousiast over de C-AF en vind dat de X-T2 het in sommige gevallen beter doet dan de A6300.
    Hier de link http://www.fujirumors.com/autofocus-...vs-sony-a6300/
    Bijzonderste is niet hoe tevreden en enthousiast Chris is Funcky, maar wat uw bevindingen zijn,
    volgens je handtekening heb je er zelf eentje. Dus....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Bijzonderste is niet hoe tevreden en enthousiast Chris is Funcky, maar wat uw bevindingen zijn,
      volgens je handtekening heb je er zelf eentje. Dus....
      Daar heb je volledig gelijk in :-)
      Maar toch altijd fijn om te horen dat er ook nog anderen deze mening delen.
      Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

Aanvullend vraagje : ik merk dat ik bij de x-t1 nogal vaak de schakelaar ch-cl-s-bkt ongewild wijzig.
        (Ok het zal wel aan mijn linkshandige onhandigheid liggen)
        Is deze knop bij de x-t2 beter vergrendeld ?

Vriendelijke groeten

Peter

Comment

Hier heb ik geen last van de Drive schijf die zich verplaatst (bv door uitnemen van de camera)
          Maar mijn X-T2 is nog relatief nieuw.

Velen kopen de X-T2 ook een beetje door de uitstraling en de vele knoppen bediening.
          Eigenlijk vind ik persoonlijk dat de X-T2 de foute camera is kwa bediening.
          En dat heeft niets met voorkeur of gewenning te maken (maar het went wel)
          Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

Wat bedoel je met de 'foute' camera? Ik gebruik een Sony a6300 naast de XT2 en ben er nog altijd niet uit of ik de ene boven de andere prefereer, maar de manier van bediening van de Fuji vind ik echt wel behoorlijk handig. Enig nadeel is dat je toch wat meer moet nadenken vooraleer je begint, want voor je het beseft ben je aan het fotograferen met 'foute' instellingen.
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Working...
            X