Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

samenaankoop D7200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: samenaankoop D7200

    Hoi,
    In het voorjaar doet Mediamarkt normaal een actie , dat je geen BTW moet betalen, toch steeds een korting van +/- 17%.

    Ook Vandeborre verlaagd dan de prijs.
    Ik heb er dit jaar eentje willen kopen tijdens de actie.
    Eerst was het dat er geen meer in stock waren en dat je kon bestellen.
    Twee dagen later was de prijs weggehaald en stond erbij , voorlopig niet meer leverbaar.
    Idem bij Vandenborre.

    Maar in de Mediamarkt in Duitsland was de d7200 verkrijgbaar aan dezelfde prijs dan hier met de BTW actie.
    Ik ben toen maar snel naar Aken gereden en heb me daar de D7200 met kitlens 18-140 aangeschaft.

    Mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #17
      Re: samenaankoop D7200

      Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
      Je zal je garantiegeval wel bij MediaMarkt hebben binnengebracht , niet ?

      Dat is de (wettelijke consumenten) garantie via de verkoper en die verkoper regelt het met Nikon (of andere) via de merkverzekering.
      Klopt

      Comment


      • #18
        Re: samenaankoop D7200

        Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
        Een stukje uit de voorwaarden
        --Opsturen --
        Hou er alstublieft rekening mee dat alle pakketjes die naar ons worden geretourneerd, de verantwoordelijkheid blijven van de klant. Het is aanbevolen dat de correcte verzekering op een artikel retourneren buiten beschouwing wordt gelaten om het artikel te beschermen tegen beschadigingen tijdens vervoer. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de verstuurder.
        -- geld-terug-garantie --
        Wanneer u niet tevreden bent met uw product voor welke reden dan ook gedurende de eerste 14 dagen kunt u uw product retourneren en krijgt u het aankoopbedrag terug. Het product mag niet overmatig gebruikt of beschadigd zijn aangezien we geen verhuurbedrijf zijn.
        -- ze zijn gericht op de europa --
        Primary Holdings past EU-wetgeving toe op haar kopers. Tenzij anders aangegeven, is het materiaal op deze website uitsluitend gericht aan degenen die deze website vanaf Europa bezoeken. *********** geeft geen garantie met betrekking tot de bruikbaarheid of beschikbaarheid van de producten, aangeduid als ""materiaal"" op deze website, op andere locaties. Degenen die ervoor kiezen om deze website vanuit andere locaties te bezoeken zijn verantwoordelijk voor de naleving van lokale wetten, indien en voor zover lokale wetten van toepassing zijn. De Gibraltar wetgeving is van toepassing op deze Overeenkomst
        -- de taal van/bij het product--
        3.5 Alle elektrische apparaten worden geleverd met een EU stekker. Voor klanten in de wereldwijd zal *********** trachten om wereldwijd stekkers en handleidingen in uw eigen taal te bieden. Sommige producten worden geleverd met meerdere talen, we kunnen echter niet garanderen dat uw moedertaal hierbij zit.

        De lettertje lijken mij wel mee te vallen, geen idee hoe de uitvoering er van is.
        Wat er gedekt is? Dat is bij een gewone winkel ook niet altijd duidelijk.

        maar als je de reviews bekijkt op trustpilot dan ben ik toch niet geneigd daar te bestellen.
        Er staat een review op van een persoon die een A6000 koopt maar geen Nederlands menu aanwezig, het staat in de voorwaarden, maar of het wettelijk is weet ik niet.
        Vorige zaterdag een mailtje gestuurd, zondag respons gekregen wat snel is. Het antwoord was kort en bondig:
        "De 3 jaar garantie omvat alle fabricagefouten, maar geen schade."

        De reviews zijn over't algemeen goed, zo hier en daar een negatieve reactie zoals de Sony gebruiker. Wat me vooral opvalt is dat men moeilijk doet over retours en dat je dan vertrokken bent voor een rondje communiceren van minstens 4 weken...
        Echt duur gerief zou ik er niet meteen kopen. Zou het nog durven riskeren met een flitser maar de SB700 staat dan weer meer dan 50€ duurder tov de fysieke winkels.

        Comment


        • #19
          Re: samenaankoop D7200

          Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk bericht
          De reviews zijn over't algemeen goed,
          Ze gaan actief achter negatieve review aan en wie op fora twijfels uit mag ook een mail verwachten met dreigementen over rechtzaken e.d.
          Ik herinner mij nog een thread op dit forum die plots verdwenen was net als op een nl forum.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #20
            Re: samenaankoop D7200

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Ze gaan actief achter negatieve review aan en wie op fora twijfels uit mag ook een mail verwachten met dreigementen over rechtzaken e.d.
            Ik herinner mij nog een thread op dit forum die plots verdwenen was net als op een nl forum.

            Er is een verschil tussen negatieve reviews omwille van niet tevreden klantenervaringen en het posten van foute, misleidende, destructieve en idd. mogelijks leugens en andere valselijke beweringen. Het ene kom je bij ELKE producent of verkoper tegen en zijn eerder de uitzonderingen die de regel bevestigen, het andere kan onder laster vallen.

            Comment


            • #21
              Re: samenaankoop D7200

              Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
              Een stukje uit de voorwaarden
              --Opsturen --
              Hou er alstublieft rekening mee dat alle pakketjes die naar ons worden geretourneerd, de verantwoordelijkheid blijven van de klant. Het is aanbevolen dat de correcte verzekering op een artikel retourneren buiten beschouwing wordt gelaten om het artikel te beschermen tegen beschadigingen tijdens vervoer. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de verstuurder.
              -- geld-terug-garantie --
              Wanneer u niet tevreden bent met uw product voor welke reden dan ook gedurende de eerste 14 dagen kunt u uw product retourneren en krijgt u het aankoopbedrag terug. Het product mag niet overmatig gebruikt of beschadigd zijn aangezien we geen verhuurbedrijf zijn.
              -- ze zijn gericht op de europa --
              Primary Holdings past EU-wetgeving toe op haar kopers. Tenzij anders aangegeven, is het materiaal op deze website uitsluitend gericht aan degenen die deze website vanaf Europa bezoeken. *********** geeft geen garantie met betrekking tot de bruikbaarheid of beschikbaarheid van de producten, aangeduid als ""materiaal"" op deze website, op andere locaties. Degenen die ervoor kiezen om deze website vanuit andere locaties te bezoeken zijn verantwoordelijk voor de naleving van lokale wetten, indien en voor zover lokale wetten van toepassing zijn. De Gibraltar wetgeving is van toepassing op deze Overeenkomst
              -- de taal van/bij het product--
              3.5 Alle elektrische apparaten worden geleverd met een EU stekker. Voor klanten in de wereldwijd zal *********** trachten om wereldwijd stekkers en handleidingen in uw eigen taal te bieden. Sommige producten worden geleverd met meerdere talen, we kunnen echter niet garanderen dat uw moedertaal hierbij zit.

              De lettertje lijken mij wel mee te vallen, geen idee hoe de uitvoering er van is.
              Wat er gedekt is? Dat is bij een gewone winkel ook niet altijd duidelijk.

              maar als je de reviews bekijkt op trustpilot dan ben ik toch niet geneigd daar te bestellen.
              Er staat een review op van een persoon die een A6000 koopt maar geen Nederlands menu aanwezig, het staat in de voorwaarden, maar of het wettelijk is weet ik niet.
              Ik geef het maar mee https://www.test-aankoop.be/klagen/p...TBE00068691-15

              Comment


              • #22
                Re: samenaankoop D7200

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Oei, das niet zo goed.
                Ik zou daar zelf ook nooit iets bestellen.
                Was uiteindelijk niet eens zoveel duurder uit bij Kamera Express voor de items die ik gekocht heb in een set.
                Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                Comment


                • #23
                  Re: samenaankoop D7200

                  Mijn samenaankoop vraag had niet zo een groot succes, maar het wachten heeft toch zijn vruchten afgeleverd.

                  sinds vandaag:


                  250 euro korting op mijn droomkombinatie: de nikon D7200 met 16-80 lens!!!!

                  Comment


                  • #24
                    Re: samenaankoop D7200

                    Oorspronkelijk geplaatst door gvg Bekijk bericht
                    Mijn samenaankoop vraag had niet zo een groot succes, maar het wachten heeft toch zijn vruchten afgeleverd.

                    sinds vandaag:


                    250 euro korting op mijn droomkombinatie: de nikon D7200 met 16-80 lens!!!!
                    Doe er je voordeel mee!
                    of check deze: http://forum.belgiumdigital.com/f11/...00-538854.html
                    Ook niet mis...
                    Nikon D750, 24-120mm F4, SB910

                    Comment

                    Working...
                    X