Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help! De Beuckelaer wil niet...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

    Ik heb ook geen klagen.

    Ben al 2x langs geweest, 1x voor een sensor swap, en gelukkig maar, ook 1x voor een defect spiegelhuis te laten vervangen (garantie - en geen paniek, komt zeeeer zelden voor!!).

    Altijd vriendelijk zijn is de boodschap, en de afstand Deinze - Aartselaar, doet hen ook wel "plooien" denk ik. Bij de herstelling moest ik achteraf wel een herstelbon bij mijn fotograaf binnenbrengen, en die was al op de hoogte van de herstelling. Dus alles wordt wel degelijk goed gecheckt.


    mvg

    ps: en ik heb ook te horen gekregen dat de normale weg via de fotograaf was, maar daar moest ik €10 transport kosten ophoesten zei ik.
    http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

    Comment


    • #17
      Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

      Persoonlijk heb ik heel goede ervaring met De Beuckelaer.
      Nu,
      Waarom je fototoestel niet binnen doen bij uw fotohandelaar waar je het ding hebt gekocht ? Ik vroeg dit ook aan de fotohandelaar en hij ging hem meedoen wanneer hij naar De Beuckelaer ging. Donderdagavond binnen doen en vrijdag, inderdaad, de dag nadien om 12 was hij ok.
      Dit is het voordeel indien je hem bij de deur koopt en inderdaad zo'n 30 Euro meer wil uitgeven dan aankoop in het buitenland. Een direkte belangrijke service.
      Ik heb ook me De Beuckelaer gebeld. Ik melde dat ik me had geregistreerd en gaf het nummer op. Direkt werd ik met de technische dienst verbonden. Antwoord: Heel eenvoudig, je mag er mee af komen, liefst in de namiddag en reken op zo'n 15 werk. (stofzuiger moest ik niet mebrengen). Ik sprak ook over eventueel backfocus. Dit kon langer duren, maar, en daar vind ik toch dat dit ook eens moet gezegd, we kunnen perfect zelf bepalen indien we aan dit euvel lijden. Indien wel, dan pas vind ik het een noodzaak om dit te laten herstellen en niet, kijk eens effen of ik daar soms last van heb.
      Ik heb voor optie 1 gekozen (fotograaf) en na een bittere tranensvol afscheid van mijn Nikonneke op donderdagavond 19h, en de blijde verwachting, kon ik het gekuiste dingetje op vrijdag middag. GRATIS.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #18
        Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

        En wat als je je toestel niet bij een fotograaf maar via de importeur gekocht hebt? Ik dacht dat de Nikon garantie wereldwijd gold?

        Comment


        • #19
          Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

          Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
          Persoonlijk heb ik heel goede ervaring met De Beuckelaer.
          Nu,
          Waarom je fototoestel niet binnen doen bij uw fotohandelaar waar je het ding hebt gekocht ? Ik vroeg dit ook aan de fotohandelaar en hij ging hem meedoen wanneer hij naar De Beuckelaer ging. Donderdagavond binnen doen en vrijdag, inderdaad, de dag nadien om 12 was hij ok.
          Dit is het voordeel indien je hem bij de deur koopt en inderdaad zo'n 30 Euro meer wil uitgeven dan aankoop in het buitenland. Een direkte belangrijke service.
          Ik heb ook me De Beuckelaer gebeld. Ik melde dat ik me had geregistreerd en gaf het nummer op. Direkt werd ik met de technische dienst verbonden. Antwoord: Heel eenvoudig, je mag er mee af komen, liefst in de namiddag en reken op zo'n 15 werk. (stofzuiger moest ik niet mebrengen). Ik sprak ook over eventueel backfocus. Dit kon langer duren, maar, en daar vind ik toch dat dit ook eens moet gezegd, we kunnen perfect zelf bepalen indien we aan dit euvel lijden. Indien wel, dan pas vind ik het een noodzaak om dit te laten herstellen en niet, kijk eens effen of ik daar soms last van heb.
          Ik heb voor optie 1 gekozen (fotograaf) en na een bittere tranensvol afscheid van mijn Nikonneke op donderdagavond 19h, en de blijde verwachting, kon ik het gekuiste dingetje op vrijdag middag. GRATIS.
          Was het verschil maar 30 euro, maar vaak is het aanzienlijk meer.
          In de ruim dertig jaar dat ik fotografeer, heb ik ook wel eens gebruik moeten maken van de reparatiedienst, onlangs nog voor een Nikon 5400.
          Stuurde ik het zelf op dan duurde het maximaal 1/2 weken, via de fotowinkel altijd 5/6 weken. Bij het versturen zijn de kosten 7/8 euro natuurlijk wel voor mijn rekening.

          Mijn ervaring is dat als ik het in de fotowinkel afgeef, het toestel soms dagen op de plank lig alvorens een vertegenwoordiger komt die het meeneemt. Of men wacht eerst tot er meerdere toestellen tegelijk naar de importeur verstuurd kunnen worden.

          Comment


          • #20
            Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

            Ik begrijp wel waarom De Beuckelaer de service via de fotowinkel wil laten lopen. Die kan dan een eerste screening doen.

            Comment


            • #21
              Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

              Oorspronkelijk geplaatst door melnik
              En wat als je je toestel niet bij een fotograaf maar via de importeur gekocht hebt? Ik dacht dat de Nikon garantie wereldwijd gold?
              Dan kun je het toestel nog altijd bij een winkel in de buurt binnenbrengen (ook al heb je het daar niet gekocht)... Daarvoor dient die wereldwijde garantie nu net...
              Dit is voor mij dus GEEN reden om het in de buurt te kopen...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #22
                Re: Help! De Beuckelaer wil niet...

                Bij De Beuckelaer zijn ze zich ook bewust van de stofproblematiek.
                Ze leiden ook de fotohandelaar op om eventueel ook het stof te kunnen weg nemen.
                Ze zijn ook van plan, gezien het succes van hun roadshow, nieuwere roadshows te voorzien, maar dan wel meer voor de diepere gebruiker. De eerste roadshow was eerder bedoeld als een introductie naar de mondale gebruiker toe.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment

                Working...
                X