Re: Twijfel tussen fuji x-pro2 en Olympus pen f
Puerte probeert je uit te lokken Rudy..
Laat u daar maar niet aan vangen.
Kleuren zijn Top.. jPegs wow.
De jarenlange ervaring van Fuji kleuren vervang je niet door een filtertje op een andere camera... complete onzin.
Het is niet omdat je een camera hebt met platte kleuren... dat die kleuren daarom ook goed overkomen.
De jPegs recht uit de camera zijn dikwijls zo goed dat je er eigenlijk niks aan wil veranderen (maar kan wel natuurlijk)
Als je de kleuren neutraler wilt kan je in plaats van de STD Provia bv voor Classic Chrome kiezen.
Ik heb nu ook enkele jaren met Olympus achter de rug (en een beetje Panasonic)
Olympus kleuren zijn ook heel goed (neutraler)
Single AF is supersnel.
De Pen F is een supermooie camera... en de afwerking is ver boven gemiddeld.
De beeldkwaliteit is idem met de andere modellen (buiten de resolutie) en high iso zie ik geen noemenswaardig verschil.
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
Bekijk bericht
Puerte probeert je uit te lokken Rudy..
Laat u daar maar niet aan vangen.
Kleuren zijn Top.. jPegs wow.
De jarenlange ervaring van Fuji kleuren vervang je niet door een filtertje op een andere camera... complete onzin.
Het is niet omdat je een camera hebt met platte kleuren... dat die kleuren daarom ook goed overkomen.
De jPegs recht uit de camera zijn dikwijls zo goed dat je er eigenlijk niks aan wil veranderen (maar kan wel natuurlijk)
Als je de kleuren neutraler wilt kan je in plaats van de STD Provia bv voor Classic Chrome kiezen.
Ik heb nu ook enkele jaren met Olympus achter de rug (en een beetje Panasonic)
Olympus kleuren zijn ook heel goed (neutraler)
Single AF is supersnel.
De Pen F is een supermooie camera... en de afwerking is ver boven gemiddeld.
De beeldkwaliteit is idem met de andere modellen (buiten de resolutie) en high iso zie ik geen noemenswaardig verschil.
Comment