Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D500 is besteld!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D500 is besteld!

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Rob,

Dat is net pech voor jou ...
    Die moeilijke leveringen lijken een trend te worden ��

Jaja
    Leveringen?
    Aardbevingen
    MVG. Hugo

Comment

Hier hetzelfde probleem (Belgie). Sta nu op de 3e plaats op de wachtlijst. Ben gisteren eens naar de winkel geweest en die heeft gebeld naar Nikon Belgie. Die konden ook niks zeggen, zij kregen zelf ook geen leverings info van Nikon Europe. Over de sony fabriek en aardbeving werd niet gesproken.
      Vraag mij echt wel af of Sony maar 1 fabriek heeft waar ze de sensoren kunnen produceren.
      I love my D500

Comment

Yes, heb er nog 1 gevonden bij selexion. Vanavond beginnen met de instellingen inorde te stellen en dan de handleiding er even bij nemen want heb gezien dat er heel wat menu items bijgekomen zijn.
        Nu nog wachten op snapbridge voor ios.
        I love my D500

Comment

Pdrke,

Veel plezier - maar daar ben ik zeker van 👍

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Thx Jaja.
            I love my D500

Comment

overbodig
              Last edited by Guest42; 19 mei 2016, 23:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                1 Nikon D500 + 16-80 2.8-4 VR [/I]
                Het vlees is zwak...
                Ik ben persoonlijk zeer benieuwd naar je bevindingen met die lens. Op papier een prachtig ding met alle toeters en bellen, maar mijns inziens wat matig afgewerkt en aanzienlijk overprijsd. De "officiele reviews" zijn tot nog toe niet zo positief geweest, maar ik wil het wel eens horen van iemand die er "in het echt" mee fotografeert.
                Pieter
                --
                Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                  De "officiele reviews" zijn tot nog toe niet zo positief geweest
                  Zelf nog niet zoveel erover gelezen, maar de prijs (ik vind t zelf ook wel "stevig") zal ook wel meespelen. Een Crop aan zo een prijs moet wel heel goed zijn, en misschien verwacht men teveel dat deze door de prijs zich sterker zou onderscheiden van een D7xxx dan het geval is?

EDIT: er staat er al eentje te koop in Aangeboden...
                  Last edited by Stefan_C; 9 mei 2016, 15:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                    Zelf nog niet zoveel erover gelezen, maar de prijs (ik vind t zelf ook wel "stevig") zal ook wel meespelen. Een Crop aan zo een prijs moet wel heel goed zijn, en misschien verwacht men teveel dat deze door de prijs zich sterker zou onderscheiden van een D7xxx dan het geval is?

EDIT: er staat er al eentje te koop in Aangeboden...
                    Hebben we mekaar verkeerd begrepen? Misschien was ik niet zo duidelijk, maar ik had het over die lens, de 16-80. Toen ik de D7100 kocht, zag ik die lens op basis van de specs wel zitten.
                    De D500 zou mij wel kunnen bekoren als ik echt de kaart van de SLR trok...
                    Pieter
                    --
                    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

• Re: D500 is besteld!

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                      Hebben we mekaar verkeerd begrepen? Misschien was ik niet zo duidelijk, maar ik had het over die lens, de 16-80. Toen ik de D7100 kocht, zag ik die lens op basis van de specs wel zitten.
                      De D500 zou mij wel kunnen bekoren als ik echt de kaart van de SLR trok...
                      eerder ik die jou verkeerd begrepen had denk ik, dat 't over de lens enkel ging :-)
                      Nu echt reviews van de D500 heb ik nog niet gelezen, dus zelf geen zicht hoe die algemeen ontvangen wordt, alleen kan ik me voorstellen dat de vergelijking met een D7xxx sowieso gaat gemaakt worden, en de afweging of die prijs dan te verantwoorden is.

Comment

Toch nog onverwacht een telefoontje zaterdag dat de camera binnen was. Vrijdag waren er al een paar grips binnengekomen en zaterdag een paar camera's zonder vooraankondiging. Zondag gelijk maar eens gaan testen, was een paardensportevenement in de buurt, maar was nog wel even wennen. Moet nog even zoeken naar de instellingen voor o.a. de scherpstelling.
                        Rob - Klikt digitaal

Comment

FotoRob,

Veel plezier ermee

Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

een vraagje aan de gelukkige,
                            Er is een flitser opgegeven voor een betere (pro) zoeker. is dit ook daadwerkelijk te merken?

Comment

[QUOTE=christaan5;4452299]
                              Last edited by Guest42; 19 mei 2016, 23:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christaan5 Bekijk bericht
                                een vraagje aan de gelukkige,
                                Er is een flitser opgegeven voor een betere (pro) zoeker. is dit ook daadwerkelijk te merken?

Ik begrijp de vraag ook niet, maar ik ga ervan uit dat het te maken heeft met de nieuwe Nikon flitser?
                                BD1766BE

Comment

Working...
                                X