Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Camera's. Dit is een typische camera-vraag die ook in Algemeen had gekund, maar ik ben ervan overtuigd dat je hier sneller een geschikt antwoord zult krijgen.
meestal kom je idd uit bij techrepair. als je cps lid bent gewoon het formulier downloaden en mee binnenbrengen. Afhankelijk van je rang krijg je zelfs een vervang toestel.
via fotokonijnenberg bijvoorbeeld kan je je camera binnendoen, en zij sturen deze op naar Techrepair...
enkele weken terug nog gebruik gemaakt van hun dienst voor mijn 1dx , joystick werkte niet meer deftig, camera een 3 weken moeten missen
ben wel cps lid, anders kan het naargelang het probleem nog wel wat langer duren
ook al verschillende keren materiaal binnengedaan bij Digital Service Point in Nederweert (Nederland), zij zijn een erkend Canon repair center
goeie service, doen ook calibratie en cleaning
denk dat je ook rechtstreeks naar techrepair kan opsturen
Iedereen van harte bedankt voor de nuttige info.
Het matglas dat zich bevindt in de kamer van de camera, dat was er gisteren uitgevallen, zo plots ineens lag het op de grond na het wisselen van een lens.
Via een filmpje op YouTube heb ik mijn kans gewaagd om het weer op zijn plaats te krijgen, het is gelukt.
Comment