Yoi iedereen,
Ik twijfel om een nieuwe camera te kopen uit de Sony 7series.
Momenteel heb ik een A99 & een A77 in mijn fototas zitten maar denk ik er aan om mijn A77 in te ruilen.
Nu heb ik de laatste dagen al heel wat gelezen over de A7-series van Sony, maar ondanks het feit dat ze allemaal wel pareltjes zijn, geraak ik er maar niet uit welke voor mij nu de beste zou zijn.
Daarom hoop ik op wat advies en feeback van jullie.
Zo ver ben ik tot nu geraakt:
A7:
Geen ingebouwde beeldstabilisatie
De a7r (36mp)
wordt niet meteen aangeraden voor event & weddingphotography door zijn minder goede auto-focus resultaten en heeft ook geen beeldstabilisatie. perfect toestel voor landscape (of triepod fotografie).
De trigger blijkt ook zeer luidruchtig te zijn en de flashsync beperkt tot 160.
A7S II:
Wel beeldstabilisatie maar slechts 12,5mp
Momenteel heb ik een lichte voorkeur voor de a7sII, maar de lage megapixles (slechts 12mp) houden mij nog wat tegen.
Voor die prijs wil ik ook zeker zijn dat het een verbetering is tov mijn A77.
Zoals gezegd fotografeer ik voornamelijk huwelijken en evenementen en zoek ik nu naar de beste oplossing.
Jullie ervaring en feedback is dus meer dan welkom.
Hier vinden jullie wat werk van mij: www.david-torres.be
Alvast Bedankt
David Torres
Ik twijfel om een nieuwe camera te kopen uit de Sony 7series.
Momenteel heb ik een A99 & een A77 in mijn fototas zitten maar denk ik er aan om mijn A77 in te ruilen.
Nu heb ik de laatste dagen al heel wat gelezen over de A7-series van Sony, maar ondanks het feit dat ze allemaal wel pareltjes zijn, geraak ik er maar niet uit welke voor mij nu de beste zou zijn.
Daarom hoop ik op wat advies en feeback van jullie.
Zo ver ben ik tot nu geraakt:
A7:
Geen ingebouwde beeldstabilisatie
De a7r (36mp)
wordt niet meteen aangeraden voor event & weddingphotography door zijn minder goede auto-focus resultaten en heeft ook geen beeldstabilisatie. perfect toestel voor landscape (of triepod fotografie).
De trigger blijkt ook zeer luidruchtig te zijn en de flashsync beperkt tot 160.
A7S II:
Wel beeldstabilisatie maar slechts 12,5mp
Momenteel heb ik een lichte voorkeur voor de a7sII, maar de lage megapixles (slechts 12mp) houden mij nog wat tegen.
Voor die prijs wil ik ook zeker zijn dat het een verbetering is tov mijn A77.
Zoals gezegd fotografeer ik voornamelijk huwelijken en evenementen en zoek ik nu naar de beste oplossing.
Jullie ervaring en feedback is dus meer dan welkom.
Hier vinden jullie wat werk van mij: www.david-torres.be
Alvast Bedankt
David Torres
Comment