Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 backfocus probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Aragorn
    zeer vreemd. maandag belde ik naar de beuckelaer, en werd doorverbonden met de hersteldienst. Die technieker zei me toen "Breng hem maar gelijk hier binnen" wat ik de volgende dag dan ook meteen heb gedaan. De persoon achter de balie zei wel dat ze het toestel terug naar de winkel van aankoop gingen sturen omdat die blijkbaar niet "overgeslagen" mogen worden.

    Andere leden hier konden hun toestel dan wel zelf gaan halen bij de beuckelaar... snappen wie kan.

    Volgens mij hebben ze intern geen echte officiele richtlijnen hieromtrend, en hangt het er dus van af met wie je contact hebt...
    Ik had iemand aan de lijn van de technische dienst: no way zelf binnen doen, dus maar via dealer opgestuurd. Moet helaas de 3-4 weken wachten bevestigen (bijna heel de maand mei), maar heb nu wel een perfecte D70.
    D70 + 18-70 kitlens, flitserke SB-800, Sigma 70-210 , Sigma 24 f/2.8, Nikon 50 D f/1.8, Nikon F70, Sigma 70-300 Super Macro APO II, Nikkor 180 D f/2.8 -- BD0294BE

    Comment


    • #17
      Originally posted by paulb

      Moet helaas de 3-4 weken wachten bevestigen (bijna heel de maand mei), maar heb nu wel een perfecte D70.
      En ik die dacht dat dat alleen bij Canon was Dan hoef ik toch niet over te stappen naar Nikon...
      Grapje, gelukkig is alles weer in orde. Wat me wel een beetje vreemd lijkt is dat van de ene mag je wel rechtstreeks en van de andere niet, of ze zenden dan de cam naar een verdeler... Toch maar raar georganiseerd als je het mij vraagt...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment

      Working...
      X