Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van Canon 550D naar full-frame: welke??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: van Canon 550D naar full-frame: welke??

Canon werkt aan een full frame mirrorless camera volgens New Camera.(groep op Facebook). Als daar het glas op past van de EF lenzen zijn we vertrokken voor een belangrijke switch volgens mij.
    Canon 70D met • EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM • EF-S 24mm f/2.8 STM • Canon 5D Mark iv met • EF 24-70mm f/2.8 usm II • EF 100mm f/2.8L Macro IS USM • EF 135mm f/2 L USM • EF 40mm f/2.8 STM • EF 70-200mm f/2.8 L ISII USM www.stevenlefebrefotografie.be

Comment

Re: van Canon 550D naar full-frame: welke??

[QUOTE=unalom;4410199]
      Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
      Heb ondertussen ook wat zitten zoeken en de 5D4 zou er in februari al komen.
      QUOTE]

vanwaar heb je dat? fotokina in september lijkt een logischere plek en timing. Ik zou nu geen nieuwe 5d3 meer kopen, tweedehands ok maar nieuw ist nogal veel voor een 'oud' toestel
      Wat ik gelezen had is dat hij voorgesteld zou worden op een beurs of event dat komt in februari. Sorry ik vind de bron niet meer terug.

Naargja, als de nieuwe er is dan zal het weer op specs aankomen. Voor mij vooral ruisprestaties in hoog iso interesseren me.
      En dan zal het weer een afwegen zijn van de oude die in prijs zal zakken of de nieuw aan instapprijs die toch dik 1000 euro boven de normale prijs zal zitten het eerste jaar.
      De 5D3 begint idd een oudje te worden. Wat gaat de tijd en evolutie toch razendsnel.

Comment

Working...
      X