Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 300D of Nikon D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Als Mercedes-rijder (+/- 50.000km/jr) en Nikon shooter hoop ik vurig dat mijn Nikon meer heeft van een Toyota dan van een Mercedes....

    Comment


    • #17
      Als je niets van auto's kent, zwijg je beter.
      Toyota is het ENIGE merk dat er in slaagt om 5 jaar garantie te geven. Het merk kan Europees gezien de laagste pech-cijfers optekenen. Ooit al van Lexus gehoord,wel dat is eigenlijk gewoon de luxeafdeling van Toyota. Lexus is qua betrouwbaarheid en ergonomie onklopbaar.
      Dit is iets waar Mercedes alleen maar kan van dromen.

      Ik rij zelf niet met een Toyota, maar ik kan ondoordachte opmerkingen nu eenmaal moeilijk negeren.
      Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
      Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

      Comment


      • #18
        Even ter verduidelijking... Ik heb niets tegen toyota, ik weet maar al te goed dat Lexus uitgaat van Toyota, mijn vader heeft zelf een Mitsubitchi (ook een Japans merk) waar hij Zelden problemen mee heeft,...

        Ik ging gewoon verder in op wat die vriend tegen mij zei... Indien het merk Toyota u niet aanstaat, wil ik er ook gerust LADA of KIA of wat dan ook van maken... Ik zeg trouwens ook niet dat die vriend gelijk had...Heeft u ooit al eens gehoord van grapjes???

        Wel, mijn vorige posting was een... Grapje... sorry, als dat nog niet doorgedrongen was...Ik hoop dat dat nu wel zo is...

        een welgemeende sorry meneer, ik zal het nooit meer doen

        Comment


        • #19
          waw,

          nooit gedacht dat mijn simpele vraag zulk een polemiek zou opleveren...

          Ik ben tot besluit gekomen dat is dik tevreden ben met mijn 300D en mijn Mitsubishi

          Nog effe de 300D hacken en de Mitsubishi chippen
          Canon EOS 300D + EF-S 18-55 mm (kit) + EF 55-200 mm f/4.5-5.6 II USM

          Life is a series of snapshots... Try to take as many as you can!

          Comment


          • #20
            lol

            Comment


            • #21
              waar vind je die hack ook al weer?
              Vitarake


              Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

              Comment


              • #22
                Toyota is goedkoper dan mercedes en het gaat "minstens" evenlang mee

                Originally posted by Dre
                Ik heb mijn Nikon D70 nu een tiental dagen en ik ben er "verliefd" op... Ik zat trouwens met hetzelfde dilemma, Nikon D70 of Eos 300D

                Goeie vriend van mij die in Fotowinkel werkt vertelde me dat ze beiden ongeveer hetzelfde scoren op alle gebied, maar op gebied van afwerking kun je

                Nikon D70 tov Canon Eos 300D vergelijken met Mercedes tov Toyota

                Da doet echter niet veel ter zake... hoewel de Nikon mij toch ook iets steviger lijkt
                http://www.dullaert.net

                Comment


                • #23
                  Mijn toyota gaat toch al wat km-tjes mee zonder ooit in panne te hebben gestaan

                  Originally posted by Dre
                  logisch, want om met pech langs de kant van de weg te staan moet je eerst al de weg opgeraken natuurlijk, iets waar veel Toyota's ongetwijfeld niet in slagen
                  http://www.dullaert.net

                  Comment


                  • #24
                    En we zijn weer vertrokken....
                    -Koop beide toestellen, zo kan je echt vergelijken.
                    -Ga te voet, spaart kosten en 't is goed voor 't milieu.

                    Comment


                    • #25
                      Nikske 300D of D70. Neem Audi !
                      natwork.be

                      Comment

                      Working...
                      X