Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fotocamera raden jullie aan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke fotocamera raden jullie aan

Met aps-c lenzen gaat de a7 automatisch in cropmode. De a7 lijkt me vooral een betere investering en een leukere camera.

Vooral omdat je aangaf dat ISO ruis een belangrijke factor is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
      Met aps-c lenzen gaat de a7 automatisch in cropmode. De a7 lijkt me vooral een betere investering en een leukere camera.

Vooral omdat je aangaf dat ISO ruis een belangrijke factor is.
      Idd bobb iso vind ik belangrijk en ook snelheid voor het opnemen naar de sdkaart
      Die website waar ik hem kan kopen kun je die mij even geven of via privé bericht doorsturen?
      Bedankt
      dave

Comment

Keuze genoeg; bij coolblue, kameraexpress, cameranu en amazon.de staat de a7 aan 1000€.

Bij kameraexpress met kitlens voor 1200€.

Persoonlijk zou ik de kitlens erbij nemen. Wat betreft fullframe lenzen moet je je eventueel maar is verdiepen in bvb canon fd lenzen.

Alle 4 zijn betrouwbare winkels met goede service.

Comment

Klopt want met de adapter te gebruiken gaat de af enorm vertraagt worden.

Hhmmmm dat word toch even goed nadenken tussen de A7 en de a77II want fullframe is de toekomst maar de lensen zijn nogal prijzig toch bedankt bobb voor de info
          Dave

Comment

Af vertraging met sony a-mount lenzen en de sony la-ea4 is te verwaarlozen. Geldt eerder voor bvb Canion glas en metabones adapters

Comment

Working...
            X