Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D7100 aanbieding!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D7100 aanbieding!

    Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
    Maar in je vraagstelling zit een foute veronderstelling : waarom zou men in bv. Hongkong enkel toestellen verschepen die voor de aziatische of amerikaanse markt bestemd zouden zijn ? Ze verzenden daar ook toestellen bestemd voor Europa natuurliijk.

    Fnac zal dat niet doen, net omwille van de fabrieksgarantie en dat is dus puur economische bescherming van de fabrikant.
    Voila, daar was het mij om te doen. Ik wist niet dat het wettelijk aanvaardbaar was voor een Belgische onderneming.
    Maar Fnac is eGlobal niet, dus ga ik ervan uit dat het inderdaad identiek hetzelfde product is dat op elke andere dag voor (een redelijk overdreven) 1149 euro te koop is.
    Zelfs als er geen wettelijk probleem is, zou Fnac toch wel wat imagoschade oplopen als consumenten bij Nikon te horen krijgen dat ze niet op herstelling onder garantie kunnen rekenen.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #17
      Re: D7100 aanbieding!

      Mijn D7100 gisteren ontvangen en alles ziet er perfect in orde uit. Enige 'nadeel', hij is blijkbaar afkomstig uit Frankrijk dus er zit enkel een Franstalige handleiding bij.
      Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

      Comment


      • #18
        Re: D7100 aanbieding!

        Oorspronkelijk geplaatst door Speedy Bekijk bericht
        Mijn D7100 gisteren ontvangen en alles ziet er perfect in orde uit. Enige 'nadeel', hij is blijkbaar afkomstig uit Frankrijk dus er zit enkel een Franstalige handleiding bij.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #19
          Re: D7100 aanbieding!

          Thx, had ze ook al gedownload. Wilde enkel maar aangeven dat dat het enige minpunt lijkt te zijn van deze fantastische aanbieding :-)
          Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

          Comment


          • #20
            Re: D7100 aanbieding!

            Oorspronkelijk geplaatst door Speedy Bekijk bericht
            Thx, had ze ook al gedownload. Wilde enkel maar aangeven dat dat het enige minpunt lijkt te zijn van deze fantastische aanbieding :-)
            I agree. Ik moet alleen nog een geinteresseerde vinden voor die 18-105. Zeer degelijk ding, maar niet meteen voor mijn soort fotografie geschikt
            Pieter
            --
            Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

            Comment

            Working...
            X