Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Is er iemand die aan toestellen werkt regio kortrijk?
Ik heb mij al ergens eens laten informeren maar de winkelbediende wist mij te vertellen dat nikon al 150 euro vraagt om gewoon het toestel te laten opsturen.
En dit is het mij niet waard.
Mvg
Je kan eens proberen je lens eraf en erop te zetten... En verder geen idee. Ik denk dat je beter uitkijkt naar een nieuwe D3200... Er aan werken zal je enkel maar geld kosten, en het toestel is tenslotte toch reeds van het jaar 2006....
Zou volgende stappen eens proberen:
- reset in het menu, dus terug naar factory instellingen
- Andere geheugenkaart nemen
- Accu er een uurtje uitnemen terwijl je de knop van de camera op 'aan' zet, om zeker alles te laten ontladen
- andere lens erop zetten
- contactjes tussen de lens & body eens reinigen, misschien slecht contact
- ...
Als je dit geprobeerd hebt en het werkt niet, post dan hier even terug aub...
Nikon D300 & een beetje glas...
Iets kleiners als carry everywhere
niets daarvan help, ik zal eens kijken om het toestel tocht binnen te dragen, maar zoals hierboven vermeld zal het wss beter zijn om eens uit te kijken achter een andere body.
toch bedankt
Binnenbrengen = geld...
En dan zit je nog met een D40 body die al redelijk verouderd is...
Mijn mening, je bent gewoon beter af met een nieuw of tweedehands toestel.
Trouwens de beste periode om nieuw te kopen, veel promoties deze tijd van het jaar +
hier op het forum of op 2dehands / kapaza kan je zeer dikwijls tweedehands koopjes doen...
Nikon D300 & een beetje glas...
Iets kleiners als carry everywhere
Comment