Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bigma en tunneling effect ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16



    Hier valt het op mijn scherm zelfs in de jpeg compressie te zien in zowel 16bit als 32 bit. Mijn scherm staat wel standaard in 16 bit, aangezien ik mijn pc meer voor andere toepassingen dan voor fotobewerking en foto bekijken gebruik.


    Maar als ik nu naar de orignele nef ga kijken (mijn grafische kaart ondertussen naar 32 bit verzet), zie ik dus niks van overgangen... buiten een klein beetje vignetering....

    't ligt dus aan mij en niet aan de bigma gelukkig ....
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #17
      Dus nog zo geen slecht idee gehad ?
      De foto hierboven is wel niet zo goed van kwaliteit hé ... maar ja ... +- 21k
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Hey JDM,

        Een beetje off-topic maar die fotootjes, heb je die gisteren (4 aug) niet getrokken rond 12u45 op de berg aan SK Nossegem?
        Toen wij net vertrokken, liep daar iemand rond met een D70 en een Bigma. Was jij dat?

        Comment


        • #19
          Originally posted by tin
          Hey JDM,

          Een beetje off-topic maar die fotootjes, heb je die gisteren (4 aug) niet getrokken rond 12u45 op de berg aan SK Nossegem?
          Toen wij net vertrokken, liep daar iemand rond met een D70 en een Bigma. Was jij dat?


          yeps was me
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #20
            Originally posted by jdm
            Originally posted by tin
            Hey JDM,

            Een beetje off-topic maar die fotootjes, heb je die gisteren (4 aug) niet getrokken rond 12u45 op de berg aan SK Nossegem?
            Toen wij net vertrokken, liep daar iemand rond met een D70 en een Bigma. Was jij dat?


            yeps was me
            Cool... dan heb ik een "BD'er@work" gezien
            'k zal eens wat fotootjes posten in de showcase die ik gemaakt heb gisteren... Met een Bigma en met een beetje vignetting

            Comment


            • #21
              Om zeker te zijn dat er niets mis is met je lens, schiet eens wat testfoto's; liefst op statief, van hetzelfde onderwerp bij diverse diafragma's en ISOwaarde. Kun je uitbreiden naar onderwerpen met verschillende lichtsterkte. Dat zal je al veel vertellen of die vignettering 'normaal' is of niet.
              Twijfel je nog, neem dan direct contact op met Sigma Benelux, die hebben een filiaaltje in België.

              Comment

              Working...
              X