Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Ik zit dus op de wip voor a6000 versus X-T10 .. en ik geraak er niet aan uit !!
    Mijn keuze voor Fuji was gebaseerd op de fantastische zoeker (X-T1) en het lensaanbod.

    Nochtans was het aanvankelijk de NEX reeks die mijn interesse voor mirrorless heeft gewekt. Ik ben altijd benieuwd naar wat Sony opnieuw uit zijn mouw gaat schudden. Ik ben ervan overtuigd dat de a6000 een aantal dingen beter kan dan elke Fuji-X; video uiteraard, maar ook autofocus met meer snedigheid en 'zelfvertrouwen' (als je zoiets over een camera kan zeggen). Maar qua lenzen vind ik dat Fuji naast de SLR-tegenhangers mag staan, terwijl Sony voor de APS-C toestellen schijnbaar de kitlenzen niet ver overstijgt. De keuze om meer in full frame ondersteuning te investeren, zal daar wellicht niet vreemd aan zijn.

    Ik kan eigenlijk geen slecht woord zeggen over de Sony apparatuur die ik al in mijn handen heb gehad. Ik denk alleen dat je met toestellen genre a6000 een beetje geluk moet hebben dat net die lenzen ertussen zitten die in je eigen kraam passen qua bereik en lichtsterkte enz. Bij Fuji kan je ervan uitgaan dat alle lenzen steengoed zijn, maar ze kosten allemaal wel wat. Als je je keuze iets vroeger had gemaakt, had je de 18-135 met 200 euro cashback kunnen bestellen Voor minder geld kan je trouwens de twee zeer degelijke XC lenzen van Fuji hebben, als je interesse hebt in 16-230mm en de beperking in lichtsterkte kan verdragen. Ik denk dat die nog altijd in kits met budgetvriendelijkere toestellen worden verkocht.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #17
      Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

      OK, we dwalen wel zwaar af van de originele topic ...

      Pieter G. .. uw analyse sluit nauw aan bij de conclusies die ik er ook kon uit distilleren ... Goede lenzen in het "betaalbare" segment zijn bij Sony een probleem, meestal zijn het zelfs geen echte E-mount lenzen en ik snap niet goed hoe de FF frame lenzen (FE) op de E-mount passen ??. Daartegenover staat dan weer dat, met een schier eindeloze reeds adapters (?), een ganse reeks "andere" lenzen kunnen gemonteerd worden op de E-mount. (sommige adapters zijn echter ook niet echtgoedkoop!, begrijpelijk!) Ik heb geen idee hoe goed dat in de praktijk uitpakt maar op youtube zie ik toch eerder euforische "reviews" daarover ... geen idee of Fuji daar nood aan heeft want die hun lenzen zijn idd heel goed als ik de reviews mag geloven ...

      Comment


      • #18
        Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        OK, we dwalen wel zwaar af van de originele topic ...
        Inderdaad... sorry w00ha

        Ik wil er ook nog aan toevoegen dat ik het interessant vind dat 3rd party lensbouwers hun producten aanbieden voor Sony (FE?) mount met volledige elektronische communicatie, terwijl dat voor Fuji-X momenteel niet het geval is. Ik zou anders misschien ook wel Sigma of Tamron macro of telezoom willen. Van adapters genre Metabones ben ik in principe niet zo'n grote liefhebber...
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #19
          Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          ik snap niet goed hoe de FF frame lenzen (FE) op de E-mount passen ??
          FE en E-mount is dezelfde mount... Zoals bij Nikon/Canon de FF en APS-C ook dezelfde mounts zijn...

          Comment


          • #20
            Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
            Inderdaad... sorry w00ha

            ....

            .
            Helemaal niet erg.
            Ik heb deze topic geopend met een probleem, waarvan ik dacht andere misschien te kunnen helpen.
            Er werd weinig aandacht aan besteed en dat vind ik ook niet nodig.
            Maar ik sluit ook "af" wat ik geopend heb

            Jullie mogen rustig verder gaan ... tot morgen dan...want dan begin ik hier weer over iets nieuw.
            De nissin i40 voor de Sony bevalt me zo goed, dat ik deze versie ook in de fuji versie heb besteld.
            ...to be continued...

            Comment


            • #21
              Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Hartelijk dank voor je gedegen toelichting ... Ik zit dus op de wip voor a6000 versus X-T10 .. en ik geraak er niet aan uit !!

              Ik heb mij al suf gelezen in reviews voor elke camera, comparatieve reviews tussen beiden, lens reviews voor beiden en mij onnozel gekeken naar joetuub videos in alle soorten en maten ...
              Op dit ogenblik heeft de sony een licht overwicht wegens de bundel met de standaard kitlens + de 55-200 ... geen hoogvliegers maar toch niet al te slecht. de Fuji zou ik aanvankelijk kopen met de XF kitlens .. kwestie van het terrein te verkennen ... de Fujinon 18-135mm is eigenlijk mijn voorkeur maar ik ben niet zeker of ik er nog zoveel geld voor over heb ... .. ik ben ondertussen niet meer van de jongsten !!

              Mijn "kwaliteitsreferentie" is de Sony RX100 II en ik heb geen flauw idee of ik met één van deze cameras beter doe dan met dat "klein dingske" ... Ik heb nog een NEX5 in bruikleen, ook zo een bundel (16 mm pancake lens en standaard 18-55, de oude) en ik moet zeggen dat ik daar toch niet echt warm voor loop na verknocht te zijn aan de RX100
              Als iemand mij een duwtje kan/wil geven ... haha ... graag !
              (Niemand hier uit de streek van Dworp/Halle waar ik eens zou kunne gaan kijken ? )
              Hier komt em... den duw misschien ?

              Je herinnert je waarschijnlijk nog je eerste foto's die je nam met je RX100... ik ben er zeker van dat je versteld stond van de eerste foto's die uit dit piepkleine ding komt.
              Diezelfde ervaring ga je ook hebben met de Fuji X-T10

              Je neemt de X-T10 uit de doos... je eerste indruk zal zijn.. how.. dit is wel stevig spul, ligt lekker in mijn hand met de royale rubberbekleding, ziet er super degelijk en Pro uit... een serieuze camera... idem voor de lens
              Dan bang afwachtend wat de eerste foto's gaan geven... effe snel Jpegs schieten... kaartje in de Mac (of PC) met je eerste shots.... Olalaaaa... WOW... belichting, kleur, contrast... knal derop...
              Opnieuw proberen... want kan toeval zijn... je wil meer ... telkens opnieuw..mooie plaatjes... de Funfactor is groot.. je bent niet te stoppen

              Vanaf je eerste dag en eerste momenten ben je tevreden met je Fuji... een voldoening die je krijgt dat je de juiste aankoop gedaan hebt.. want de camera geeft wat je verwachte.. fantastische beelden recht uit de camera!
              Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

              Comment


              • #22
                Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                Hier komt em... den duw misschien ?

                Je herinnert je waarschijnlijk nog je eerste foto's die je nam met je RX100... ik ben er zeker van dat je versteld stond van de eerste foto's die uit dit piepkleine ding komt.
                Diezelfde ervaring ga je ook hebben met de Fuji X-T10

                ...
                Vanaf je eerste dag en eerste momenten ben je tevreden met je Fuji... een voldoening die je krijgt dat je de juiste aankoop gedaan hebt.. want de camera geeft wat je verwachte.. fantastische beelden recht uit de camera!
                Ha .. dat is inderdaad een behoorlijk flinke duw !! ... en over welke lens spreken we hier dan voor dat "wow" gevoel ? kan dit "gevoel" met de XF 18-55 ?

                Ik moet zeggen dat ik ondertussen niet stil gezeten heb en ik ben toch geneigd om te zeggen dat de A6000, tenminste op papier, technisch gezien beter is in een behoorlijk aantal opzichten. Vraag is of dat doorweegt. het grote zwakke punt zijn de lenzen IMHO, tenminste in de voor mij betaalbare categorie.
                Ik zie dat sommige winkels een X-T10 pakket aanbieden met de XC 16-50 en de XC 50-230 lens, ok geen XF kwaliteit, maar het is niet duidelijk of dit de versie II van de lenzen is en misschien dumpen ze de versie I ervan gebundeld met de camera .. ...met wat accessoires erbij (batterij, tas, me-card) valt die mooi binnen wat ik er nog wil aan uitgeven

                Edit: die XC lenzen combo is eiegenlijk een kit-combo van de X-A2 ... zo lees ik net ...
                Last edited by Guest41; 20 augustus 2015, 20:42.

                Comment


                • #23
                  Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Ha .. dat is inderdaad een behoorlijk flinke duw !! ... en over welke lens spreken we hier dan voor dat "wow" gevoel ? kan dit "gevoel" met de XF 18-55 ?

                  Ik moet zeggen dat ik ondertussen niet stil gezeten heb en ik ben toch geneigd om te zeggen dat de A6000, tenminste op papier, technisch gezien beter is in een behoorlijk aantal opzichten. Vraag is of dat doorweegt. het grote zwakke punt zijn de lenzen IMHO, tenminste in de voor mij betaalbare categorie.
                  Ik zie dat sommige winkels een X-T10 pakket aanbieden met de XC 16-50 en de XC 50-230 lens, ok geen XF kwaliteit, maar het is niet duidelijk of dit de versie II van de lenzen is en misschien dumpen ze de versie I ervan gebundeld met de camera .. ...met wat accessoires erbij (batterij, tas, me-card) valt die mooi binnen wat ik er nog wil aan uitgeven

                  Edit: die XC lenzen combo is eiegenlijk een kit-combo van de X-A2 ... zo lees ik net ...
                  Daar heb je me natuurlijk te pakken met die lens.. en dat is de 23 1.4.
                  De XF 18-55 heb ik even kunnen proberen en de beelden liggen toch in de lijn van de 23 1.4...uiteraard niet dezelfde lichtsterkte en scherpte in de hoeken.
                  Maar ik denk toch wel dat de beeldkwaliteit grotendeels komt van de X-Trans sensor.

                  Ik begrijp je volkomen wat de a6000 betreft. Op papier is die zowat op alle vlakken beter dan de X-T10 .. de lijst is ellenlang.. en dan is deze camera al twee jaar op de markt (heeft onlangs nog een mooie firmware update gehad)
                  Er zijn trouwens veel camera's die technisch op veel vlakken beter zijn dan de X-T10...

                  De X-T10 heeft weinig meer te bieden dan de a6000

                  + tegenover de a6000 =
                  De Bouwkwaliteit
                  De EVF
                  E-sluiter 1/32000 (jpeg)
                  Groter LCD achteraan (aspect ratio is 16/9 voor de Sony en is wel beter geschikt voor video)
                  De Jpegs out of camera
                  Native 1.4 lenzen beschikbaar (maar voor jou misschien minder van belang)

                  Dat is het zowat..

                  Ik gebruik de X-T10 naast andere camera's (zie handtekening) en dat ligt toegegeven wel anders dan dat je slechts één Camera gebruikt.

                  Vraag is idd of die extra's van de a6000 doorwegen.. en dat kan jij alleen beslissen

                  Wat de XC kit-lenzen betreft denk ik het verschil grotendeels ligt in de bouwkwaliteit en de lichtsterkte ... en wat beeldkwaliteit betreft best nog wel meevallen.
                  Hier zullen wel mensen zijn die daar ervaring mee hebben.


                  Wat beeldkwaliteit betreft vind ik dat de a6000 (jpegs) in de lijn ligt met een RX100 (out of the camera)
                  De eerste foto's die je gaat nemen zullen je niet overdonderen tenzij je in high iSo plaatjes schiet of met een lichtsterke lens werkt.
                  Je gaat dikwijls het gevoel hebben dat je foto's er niet beter uitkomen dan je RX100 (zeker met de kitlens van de a6000)... (typische Sony kleuren en look)

                  In extremere situaties is de a6000 met goed objectief de betere tegenover de RX100 II (high iso, DR) en dat weet je best ook wel.

                  Ik probeer me gewoon in je situatie te zetten... en een teleurstelling te voorkomen...
                  En dan heb ik het hier niet over het het meest technische vooruitstrevende toestel... want dan kun je evengoed een RX100mk4 overwegen of iets anders

                  Misschien dat je dit topic leest en gereageerd hebt op de titel "X-T1 stof tussen sensor en filter" is het feit dat je zelf wil om de druk weg te nemen voor een gemakkelijke keuze te maken tussen de X-T10 en de a6000
                  Indien je echt veel negatief hoort van de Fuji dan staat je keuze vast... de a6000 ... terwijl toch je hart bij de Fuji ligt kies je voor de Sony omdat je nu een excuus hebt.

                  Ik heb echt niets tegen de Sony (zeer tof en snel reagerend toestel)... maar ik weet dat de Fuji je eerste keuze was. (heb ik gevolgd)
                  Ok je had misschien iets minder kennis van de a6000 ervoor... maar de Fuji sprak je het meeste aan van in het begin en daar is een reden voor
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                  Comment


                  • #24
                    Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                    De XF 18-55 heb ik even kunnen proberen en de beelden liggen toch in de lijn van de 23 1.4...uiteraard niet dezelfde lichtsterkte en scherpte in de hoeken.
                    Maar ik denk toch wel dat de beeldkwaliteit grotendeels komt van de X-Trans sensor.
                    Wat zo fijn is aan het X-systeem is dat elke lens (die ik al uitgeprobeerd heb) voldoet aan je verwachtingen en die meestal zelfs overtreft. Natuurlijk hebben de primes bepaalde kwaliteiten die de zooms niet hebben. Natuurlijk is je oordeel over hetgeen uit een lens rolt voor een groot stuk subjectief. (Voor objectieve testgegevens kan je bij bepaalde websites terecht.) De 23/1.4 is een prachtig ding en ik hou ook van die brandpuntsafstand. Een 50mm (bij Fuji de 35) spreekt mij veel minder aan, al is die lens ook fantastisch. Maar je kan niet zeggen dat de 18-55 in kwaliteit voor die lenzen moet onderdoen; je weet alleen dat je een zoom in je handen hebt en dat is een andere manier van fotograferen met veel minder lichtsterkte. Anderzijds kan je met de premium constructie, de lichtsterkte en de beeldkwaliteit van de 18-55 gerust stellen dat het predikaat "kitlens" een serieuze onderwaardering is.

                    Leica-fans hebben het wel eens over het Leica-gevoel terwijl iedereen argumenteert dat je aan de foto bijna nooit kan zien dat die met een Leica gemaakt is. Voor mij - en ook voor Funcky en wellicht vele anderen - bestaat er dan ook een Fuji-gevoel. Funcky heeft dat goed omschreven als het gaat over het zien van de foto's en meteen 'goesting' krijgen om nog meer te gaan fotograferen. Ik voeg daaraan toe dat de retro-bedieningselementen waarmee je een specifiek gevoel van controle over je toestel krijgt zeker mee bijdragen tot het fotoplezier dat vele X-fotografen (opnieuw) gevonden hebben. Alleen is het wel iets waar je van houdt of een hekel aan hebt...

                    Wat die XC-kit betreft: ook goeie beelden, zoals ik al zei, maar meer plastic en aanzienlijk minder lichtsterk. Je zou het kunnen vergelijken met een Canon SLR met 18-55 en 55-250.

                    Het verhaal van Funcky sluit goed aan bij mijn eigen ervaringen, maar ik heb veel minder praktijkervaring met de Sony toestellen om goed te kunnen vergelijken. Ik kwam van een Canon 1D en was onder de indruk van de X-T1 zoeker; dat was mijn eerste wow-moment. Vervolgens ben ik een namiddag met het toestel van een befaamd "Fuji-fotograag" in zeer slechte lichtomstandigheden gaan fotograferen en ik werd verliefd op de bedieningselementen van de Fuji. Toen ik die avond de foto's op mijn pc kon bekijken die ik een paar uur eerder had gemaakt met een toestel dat ik voordien nog nooit had gebruikt, was ik helemaal overtuigd.
                    Pieter
                    --
                    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                    Comment


                    • #25
                      Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                      Voor een groot deel volg ik de aangegeven pistes.
                      Fuji X-T1 is leuk, heel leuk om mee te werken. En in schrijf wel werken.
                      Maar, sorry voor diegenen die het benijdt, het is niet het werkpaard zoals ik ervaar met mijn Nikon.
                      Bij gewone fotografie moet de fuji het zeker niet onderdoen, maar éénmaal ik aan grenszones kom vloek ik vaak omdat ik juist dat ietsje pietsie tekort kom en dat ik dat met de Nikon FF die ik heb zonder probleem wel kon, kan.
                      Heb ik nu spijt van de fuji-aankoop ? Helemaal niet maar evenals de Nikon FF is het niet het evangelie, noch de bijbel. Bij beiden is het soms ook nog wel een nodig om met beide voeten op de grond te staan. En de fuji doet dan weer dingen die ik tot blètens toe mankeer op de Nikon.

                      Alle nieuwe borstels vegen verschrikkelijk schoon. De mijne zijn al wat borstelharen kwijt, maar gelukkig nadat ik gepasseerd ben is het toch nog altijd proper
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Maar, sorry voor diegenen die het benijdt, het is niet het werkpaard zoals ik ervaar met mijn Nikon.
                        Bij gewone fotografie moet de fuji het zeker niet onderdoen, maar éénmaal ik aan grenszones kom vloek ik vaak omdat ik juist dat ietsje pietsie tekort kom en dat ik dat met de Nikon FF die ik heb zonder probleem wel kon, kan.
                        Maar Wim, jij was toch ook een van die mensen met een permanente grijns op het gezicht wanneer je de X-T1 ter hand nam?
                        Het klopt uiteraard dat haast elke mirrorless nog zwaar wordt afgetroefd door een goeie SLR op een aantal punten, maar heb je met andere toestellen ooit dat gevoel gehad van een klein kind met nieuw speelgoed? Ik bedoel: vroeger ging het bij mij vaak om wat ik vooral technisch uit mijn Canon gear kon halen, maar nu met de Fuji is het puur het plezier van fotograferen dat is teruggekeerd. Ik hoef er tenslotte mijn boterham niet mee te verdienen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Alle nieuwe borstels vegen verschrikkelijk schoon. De mijne zijn al wat borstelharen kwijt, maar gelukkig nadat ik gepasseerd ben is het toch nog altijd proper
                        Die ga ik onthouden en bij gelegenheid eens op tafel gooien
                        Pieter
                        --
                        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                        Comment


                        • #27
                          Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                          De perfecte camera bestaat niet.

                          Lets buy them all....and sort them out later

                          Om terug te komen op de Nissin i40 Fuji.
                          Werkt prima op de T1 en T10.
                          Mooie kleurtint in TTL. Goed bereik.
                          Flitser kan alleen in HSS in de M mode tot op 1/4000s. Maar het werkt prima.
                          Vermits deze flitser handige analoge instelschijven heeft, is dat geen probleem om ze in te stellen.
                          Deze Fuji flitser en die van Sony zijn makkelijk onderling samen te combineren (M/S).

                          Comment


                          • #28
                            Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                            De perfecte camera bestaat niet.
                            Lets buy them all....and sort them out later
                            Dat gevoel heb ik soms met de Fuji lenzen

                            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                            Om terug te komen op de Nissin i40 Fuji.
                            Werkt prima op de T1 en T10.
                            Mooie kleurtint in TTL. Goed bereik.
                            Flitser kan alleen in HSS in de M mode tot op 1/4000s. Maar het werkt prima.
                            Begrijp ik het goed? Je kan geen TTL gebruiken met HSS?
                            Als dat klopt, waar zit het grote voordeel van deze flitser dan? Dat hij compacter is dan de Fuji?
                            Pieter
                            --
                            Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                            Comment


                            • #29
                              Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                              Begrijp ik het goed? Je kan geen TTL gebruiken met HSS?
                              Als dat klopt, waar zit het grote voordeel van deze flitser dan? Dat hij compacter is dan de Fuji?


                              Of als je Duits kent.
                              "Mehrdad Samak-Abedi ist offizieller Fujifilm x-Fotograf und Weltenbummler" :

                              Last edited by w00ha; 21 augustus 2015, 14:52.

                              Comment


                              • #30
                                Re: X-T1 Stof tussen sensor en filter ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                                Maar Wim, jij was toch ook een van die mensen met een permanente grijns op het gezicht wanneer je de X-T1 ter hand nam?
                                Het klopt uiteraard dat haast elke mirrorless nog zwaar wordt afgetroefd door een goeie SLR op een aantal punten, maar heb je met andere toestellen ooit dat gevoel gehad van een klein kind met nieuw speelgoed? Ik bedoel: vroeger ging het bij mij vaak om wat ik vooral technisch uit mijn Canon gear kon halen, maar nu met de Fuji is het puur het plezier van fotograferen dat is teruggekeerd. Ik hoef er tenslotte mijn boterham niet mee te verdienen.


                                Die ga ik onthouden en bij gelegenheid eens op tafel gooien
                                Die grijns blijft behouden hoor. Ik zeg wel. Fuji schitterend en veelbelovend wat ook wordt ingelost. Maar, als werkpaard moet hij de duimen leggen voor mijn Nikon wat nu echt een boerenpaard is. Heb ik ook nooit anders verteld en ook heb ik er nooit aan gedacht de DSLR in de etalage te zetten.
                                Fuji heeft niet het ISO-bereik wat ik uit de DSLR krijg, Fuji haalt ook die focussnelheid niet ...
                                Het is in die situaties waar ik soms en soms veel terecht kom dat ik steeds naar de DSLR terug grijp.
                                Maar, voor de gewone, 't ja wat is gewoon, fotografie waar je lekekr tijd hebt en mooie situaties en omstandigheden scoort de Fuji evengoed als de Nikon en hij is stukken makkelijker.
                                Dus, 't is te bezien wat je er echt mee gaat doen en als je dan van de tekorten en de tevelen () bewust bent is het leuk.
                                PS. De fuji is mee geweest naar Barcelona en daar heb ik gezien de extreme plaatsen soms de Nikon tekort gehad. In andere was ik hyperblij met de spiegelloze.
                                Zo zie je maar.
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X