Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag een prijslijst gekregen van de Beuckelaer en er zat reklame bij van de nieuwe Tamron 200-500 lens , heeft iemand al reviews gelezen over deze lens of iemand die er al ervaring mee heeft ?
Originally posted by dzjee
Vandaag een prijslijst gekregen van de Beuckelaer en er zat reklame bij van de nieuwe Tamron 200-500 lens , heeft iemand al reviews gelezen over deze lens of iemand die er al ervaring mee heeft ?
thx
Laatste wat ik ervan gehoord heb is dat het pas midden augustus verkrijgbaar zal zijn (was eerst mei.) Omdat eerst de Amerikaanse markt zal bedient worden, schat ik dat ze hier in Begië niet verkrijgbaar zal zijn voor september.
Nodeloos te zeggen dat er dus nog geen reviews van zijn...
FWIW en IMHO laat deze Tamron mij koud. Het is Tamron's antwoord op de Sigma 170-500 en die is toch al zo geen onverdeeld succes, want iedereen gaat voor een Bigma (50-500) of de 135-400 die beide beter zijn dan de 170-500. Ik verwacht eigenlijk weinig van de Tamron en ze moet dan nog eens duurder zijn dan de Sigma 170-500...
Als je meer info wil:
http://www.tamron.com/lenses/prod/200500mm.asp
Comment