Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hallo, ik vroeg mij af hoe ik de gehele range van sluitertijden kan gebruiken wanneer ik alles manueel instel op de XT1 camera van Fuji ?? Op de knop staan niet alle sluitertijden op .
Probeer eens de links en rechts toetsen op het touchpad achteraan (je weet wel, die 4 met menu ok in het midden).
Werkt op de meeste denk ik, X-PRO1 en X-E2 ook.
Probeer eens de links en rechts toetsen op het touchpad achteraan (je weet wel, die 4 met menu ok in het midden).
Werkt op de meeste denk ik, X-PRO1 en X-E2 ook.
lieven , ik heb de camera nog niet in mijn bezit , dus als iemand anders die deze camera heeft eens kan kijken .
Bij snelheidsvoorkeuze stel je in principe de sluitersnelheid in per hele stop (EV) via de keuzeknop bovenaan, en kan je verder verfijnen per 1/3 stop met het controlewieltje vóór of achter (naar keuze, te selecteren in het menu).
Met de nieuwe firmware 4.00 kan je nu ook op de X-T1 de snelheidskeuzeknop op T instellen, en het hele snelheidsbereik per 1/3 stop via een wieltje kiezen.
Bij snelheidsvoorkeuze stel je in principe de sluitersnelheid in per hele stop (EV) via de keuzeknop bovenaan, en kan je verder verfijnen per 1/3 stop met het controlewieltje vóór of achter (naar keuze, te selecteren in het menu).
Met de nieuwe firmware 4.00 kan je nu ook op de X-T1 de snelheidskeuzeknop op T instellen, en het hele snelheidsbereik per 1/3 stop via een wieltje kiezen.
ok , Kan ik deze fijnafstelling ook gebruiken wanneer ik volledig manueel werk (M)
Comment