Ik bezit op dit moment een Canon EOS 40D inclusief een aantal L objectieven. Deze blijven de afgelopen tijd meer thuis in de kast staan dan dat ze gebruikt worden. De reden is dat het me te zwaar is om elke keer alles meet te sjouwen en een zware tas op je rug te hebben. Daarom wil ik mijn huidige set verkopen en een nieuwe, compactere, lichtere camera wil gaan aanschaffen.
Zelf al het 1 en ander gelezen en bekeken en een aantal types weggestreept en zo zijn er ook weer een aantal bijgekomen. Op dit moment staan in de lijst de volgende modellen.
- Olympus OM-D E-M5 Mark II
- Fujifilm X-T10
- Sony Alpha 6000
- Samsung NX500
De camera zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor vakanties, stedentripjes, wandelingen. En alle modellen hebben hun voor en tegens. Hebben jullie nog suggesties of ervaringen vanuit de praktijk? Misschien ook overgestapt van een DSLR naar een compacter model? Ik hoor het graag en alle hulp kan ik gebruiken om mijn keuzes te vergemakkelijken. Alvast bedankt
Aantal camera modellen verwijderd uit de lijst en toegevoegd.
Zelf al het 1 en ander gelezen en bekeken en een aantal types weggestreept en zo zijn er ook weer een aantal bijgekomen. Op dit moment staan in de lijst de volgende modellen.
- Olympus OM-D E-M5 Mark II
- Fujifilm X-T10
- Sony Alpha 6000
- Samsung NX500
De camera zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor vakanties, stedentripjes, wandelingen. En alle modellen hebben hun voor en tegens. Hebben jullie nog suggesties of ervaringen vanuit de praktijk? Misschien ook overgestapt van een DSLR naar een compacter model? Ik hoor het graag en alle hulp kan ik gebruiken om mijn keuzes te vergemakkelijken. Alvast bedankt
Aantal camera modellen verwijderd uit de lijst en toegevoegd.
Comment