Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[nikon d70] 108 gestolen toestellen (kits)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Moeilijk hoor als ze je zo'n mooi doosje met een nieuw kitje aanbieden voor 500 euro. Moeilijk? neen hoor, ik zal ze glimlachend betalen

Comment

Vandaag ook gelezen zelfs in het Nederlands. Ze werden gestolen in Schiphol, hier het artikel http://www.zdnet.be/news.cfm?id=38111&mxp=31
      Mvg Patrick Billen, alias Tommie
      www.wondermooi.be
      www.patrickbillen.be

Comment

Originally posted by Tommie
        Vandaag ook gelezen zelfs in het Nederlands. Ze werden gestolen in Schiphol, hier het artikel http://www.zdnet.be/news.cfm?id=38111&mxp=31
        Ja, die teostellen zijn zo gevraagd dat de vele gegadigden Nikon een handje helpen, toch leuk zo'n zelfbediening op Schiphol

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Tis erg tegenwoordig, dieven worden minder en minder kieskeurig

Comment

Ik blijf liever van de oude stempel.
            Als ik iets wil, werk ik ervoor.

Gestolen goed, hetzij van een rijke firma, gedekt door verzekeringen..

Hetzij van een particulier...

Noppes.

Beetje te fier.

Comment

Originally posted by mila
              Tis erg tegenwoordig, dieven worden minder en minder kieskeurig
              Ja, want dan hadden ze wel die Canon EOS-1D II meegenomen. Maar om aan een beetje afzet te komen worden er geregeld Nikon's gestolen. Die beveiliging is daar toch niet je van het. Bij Nikon Düsseldorf vorig jaar nog een enorme partij DSLR's.
              [
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by Otto Knap
                Bij Nikon Düsseldorf vorig jaar nog een enorme partij DSLR's.
                [

Tja die partij D100's, zou daar ééntje van boven water zijn gekomen?? Dat waren, als ik me goed herinner, 192 stuks en Nikon Europa had toen zelfs een beloning uitgeloofd, maar ik heb daar toch niks meer over gehoord. Ik heb nochtans toen verschillende mails gedaan naar "Engelsen die in Roemenië zaten" om als ogenschijnlijk "geïnteresseerde koper" het serienummer van hun abnormaal goedkope D100 te krijgen. Maar die mannen zijn ook niet van gisteren en die kenden plots geen engels meer als het woord "serial number" viel. Ik had nochtans gehoopt op die beloning van Nikon (Dat zou toch minstens een body'ke geweest zijn zeker?? )

Comment

Working...
                X