Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fuji drijft AF snelheid X-T1 op via Firmware update.
Collapse
X
-
-
Re: Fuji drijft AF snelheid X-T1 op via Firmware update.
Al van in het begin vroeg ik mij af waarom je enkel kon spelen met de grootte van het AF-vierkantje en niet met het gebruik van groepen van focuspunten. Binnenkort zal het dus wel kunnen
Dat de lenzen snel genoeg focussen daar twijfel ik niet aan. Hopelijk brengt de vernieuwde AF het hele systeem een beetje dichter bij de actie-capaciteiten van de gemiddelde moderne SLR...
-
Ik ben benieuwd als de praktijk overeen zal komen met wat ze vooropstellen. Dan wordt de camera voor mij interessant.
Ik zit nog steeds met de Sony A77 II in het achterhoofd, maar in het geval dat de AF mogelijkheden echt goed werken in de praktijk,
dan wordt de keuze moeilijk. Van de reviews die ik gezien heb vond ik de kleuren weergave van de Fuji beter dan van de Sony, toch zeker
bij hogere ISO. Als de Fuji dan ook nog eens wat snellere actie (zonder dat het over extremen gaat) zou kunnen pakken, dan
is het voor mij wel een mogelijkheid. Het feit dat ze hun firmware willen upgraden is een bonus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chubby Bekijk berichtIk ben benieuwd als de praktijk overeen zal komen met wat ze vooropstellen. Dan wordt de camera voor mij interessant.
Ik zit nog steeds met de Sony A77 II in het achterhoofd, maar in het geval dat de AF mogelijkheden echt goed werken in de praktijk,
dan wordt de keuze moeilijk. Van de reviews die ik gezien heb vond ik de kleuren weergave van de Fuji beter dan van de Sony, toch zeker
bij hogere ISO. Als de Fuji dan ook nog eens wat snellere actie (zonder dat het over extremen gaat) zou kunnen pakken, dan
is het voor mij wel een mogelijkheid. Het feit dat ze hun firmware willen upgraden is een bonus.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chubby Bekijk berichtWe naderen het einde van juni. Is er nieuws over de upgrade of zullen ze juni niet meer halen?nikon coolpix s9100
Comment
-
Inderdaad, op 29 juni hier te downloaden. Op basis van eerdere updates: beschikbaar vanaf ca. 6 uur 's morgens onze tijd.
En ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat die meer dan de moeite waard is!
Raadpleeg zeker de nieuwe AF-Brochure of kijk op de speciale AF-site, want de overvloed aan nieuwe mogelijkheden is best verwarrend in het begin!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk berichtInderdaad, op 29 juni hier te downloaden. Op basis van eerdere updates: beschikbaar vanaf ca. 6 uur 's morgens onze tijd.
En ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat die meer dan de moeite waard is!
Raadpleeg zeker de nieuwe AF-Brochure of kijk op de speciale AF-site, want de overvloed aan nieuwe mogelijkheden is best verwarrend in het begin!BD0723BE
Comment
-
Firmware Update 4.00 gaat probleemloos.
AF snelheid is indrukwekkend.
Vanuit mijn vrij lange ervaring in de fotografische wereld is Fuji de enige die luistert naar zijn klanten.
Met deze Update is de FUJI X-T1 GRATIS een totaal NIEUW toestel wat even wennen vraagt.
Bij de andere top merken gaat een beperkte firmware update in een andere body met nieuwe benaming en kan je 1.000 en meer euro kosten.
Vandaar dat ik uitsluitend met Fuji werk - X-T1, X-E2. S5 Pro en HS 50 EXR welke de macro en zware telelenzen vervangt voor het sporadisch eenmalig gebruik.
Met een woord,.. deze Update overtreft de verwachtingen.
Comment
-
-
heb dit net geprobeerd... krijg als melding op de camera : "nieuwe firmware niet gevonden, schakel de camera uit"... zou fuji ergens een foutje begaan hebben ?
graag feed back van andere gebruikers
mvg
Spikkeseniornikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtheb dit net geprobeerd... krijg als melding op de camera : "nieuwe firmware niet gevonden, schakel de camera uit"... zou fuji ergens een foutje begaan hebben ?
graag feed back van andere gebruikers
mvg
Spikkesenior
volg richtlijn Fuji :
Summary of firmware update steps
1. Check the firmware version.
2. Prepare a formatted memory card.
3. Download the firmware and copy it to the card.
4. Put the memory card with the firmware in the camera and update it.
Formateer uw memory card
download de firmware 4.00,..... en maak copy van deze update " FWUP0005.DAT " op uw memory card
plaats de kaart in uw toestel en bij het aanzetten gelijktijdig op DISP/BACK duwen
van hieruit gaat u naar OK en Fuji doet de rest !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ASA 400 Bekijk berichtvolg richtlijn Fuji :
Summary of firmware update steps
1. Check the firmware version.
2. Prepare a formatted memory card.
3. Download the firmware and copy it to the card.
4. Put the memory card with the firmware in the camera and update it.
Formateer uw memory card
download de firmware 4.00,..... en maak copy van deze update " FWUP0005.DAT " op uw memory card
plaats de kaart in uw toestel en bij het aanzetten gelijktijdig op DISP/BACK duwen
van hieruit gaat u naar OK en Fuji doet de rest !nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtheb dit correct gevolgd, maar toch krijg ik voorgaande foutmelding ? begrijpe wie kan... heb mail gestuurd naar fuji zelfnikon coolpix s9100
Comment
Comment