Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D7200 aangekondigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D7200 aangekondigd

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Je kan je ook afvragen wie die snelheden echt nodig heeft? Ik kan 7 en 9 fps draaien en behalve om het te proberen nooit boven de 5 geweest, ook bij snelle dingen. Vaak is timing belangrijker dan hoge fps.
    fotofolio bvb

die heeft bij het uitkomen van de d800 zijn bestelling voor dat toestel geannuleerd en een D4 gekocht.
    Net omdat de d800 zijn buffer & snelheid minder snel is als de d700 die hij op dat moment gebruikte.
    Omdat hij gekend staat als een kinderfashion fotograaf heeft hij deze snelheid effectief nodig.
    Een kind laat je geen 5 minuten in eenzelfde houding staan zoals een volwassene dus snelheid / buffer is daar zeker een noodzaak om de klanten in zijn geval de beelden te bezorgen die ze wensen en ook nodig hebben.
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Ik heb me net een D7200 aangeschaft ter vervanging van een D300s

Eerste indrukken vergeleken met D300s zijn super positief: Extra resolutie, DR en ISO stop goed merkbaar, -3EV low light focus is zeer indrukwekkend. AF start, accuraatheid en tracking bij vogels flink beter. FPS net iets minder maar eigenlijk voldoende. Spiegel is ook een stuk stiller.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
        fotofolio bvb

die heeft bij het uitkomen van de d800 zijn bestelling voor dat toestel geannuleerd en een D4 gekocht.
        Net omdat de d800 zijn buffer & snelheid minder snel is als de d700 die hij op dat moment gebruikte.
        Uitzonderingen bepalen de regel niet en zou de D4s niet op 11fps kunnen, odat Canon het ook kan?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
        X