Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera doet iets raar na maken van foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Camera doet iets raar na maken van foto

    Ipv. met je zoeker via het schermpje fotos genomen toevallig?

    Comment


    • #17
      Re: Camera doet iets raar na maken van foto

      Neen hoor, met de zoeker. Heb nu al de handleiding er bij, heb door zoeker geprobeerd, door live view doet hij het idd altijd, maar door zoeker ook.
      Heb ook ergens iets gevonden ivm als je remote gebruikt er dan vertraging op kan zitten. Ben alles zo eens aan 't testen. Nu alleen hopen dat ik een belangrijke instelling niet verkl**'t.. Ik snap 75% van dat toestel wel maar 25% Is momenteel nog wat moeilijk...
      Och kon ik maar bij iemand in soort van leeropleiding gaan zo'n strenge man/vrouw die je bij de minste stommiteit je dom doet voelen maar je hebt het tenminste geleerd :-)

      Jullie hier ook bedankt voor het geduld.


      | Nikon D7100 + AF-S DX VR 18-105mm + Nikkor AF-S 50mm F1.4G | Tamron 70-200mm F2.8 Di VC USD | Nikon SB-400 Speedlight | Nikon N4004s AF + Nikkor 35-70mm F3.3-4.5 AF | Lowepro Pro Runner 350x AW |

      Comment


      • #18
        Re: Camera doet iets raar na maken van foto

        Ah, oke
        Van de meer specifieke instellingen van de d7100 ken ik verder ook niets aangezien ik een instaptoestelletje heb om te beginnen, de d3200.
        Anders eens zo een boek bijkopen?

        Comment


        • #19
          Camera doet iets raar na maken van foto

          Nou heb ik toevallig daarstraks het boek 'Mastering the Nikon D7100' 'gekocht ' en afgeprint. Hij ligt klaar met al z'n 520 blz om morgen lekker van te gaan smullen :-)
          De Engelse taal ligt me net dat beetje makkelijker, m'n Nikon staat ook in 't Engels. Dus ik neem aan dat ik morgen al wat antwoorden op m'n vragen ga vinden!!
          Misschien nog 1 laatste vraagje hier: hoe doe je dat nou als ik een foto van een menu-venster van m'n camera met jullie zou willen delen. Moet ik dan ècht met me smartphone een foto maken en die hier plaatsen?!
          Fijne avond aan allen! D.

          *edit: beetje zo:

          Is dat correct? Die foto komt wel van Google


          | Nikon D7100 + AF-S DX VR 18-105mm + Nikkor AF-S 50mm F1.4G | Tamron 70-200mm F2.8 Di VC USD | Nikon SB-400 Speedlight | Nikon N4004s AF + Nikkor 35-70mm F3.3-4.5 AF | Lowepro Pro Runner 350x AW |
          Last edited by DenniiZ; 22 februari 2015, 22:44.

          Comment


          • #20
            Re: Camera doet iets raar na maken van foto

            Oorspronkelijk geplaatst door DenniiZ Bekijk bericht
            Misschien nog 1 laatste vraagje hier: hoe doe je dat nou als ik een foto van een menu-venster van m'n camera met jullie zou willen delen. Moet ik dan ècht met me smartphone een foto maken en die hier plaatsen?!
            Fijne avond aan allen! D.
            |
            Lijkt me een bruikbare oplossing, maar je zou ook je toestel kunnen verbinden met een pc en dan screendumps maken. Met sommige toestellen kon dat vroeger, met een D7100 heb ik het nooit geprobeerd.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #21
              Re: Camera doet iets raar na maken van foto

              zou dat gaan met de tether functie van lightroom? morgen eens testen! thx !

              Comment


              • #22
                Inderdaad DenniiZ er zit niets anders op. ;-)
                Mvg,
                SW
                BD1071BE

                Comment

                Working...
                X