Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica kwaliteit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leica kwaliteit

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
    Indeed ... maar straf dat dit er toe lijdt dat Matsu****a niet meer zonder sterretjes kan geschreven worden ... oeps ... de sensor did it again
    Nu zit ik al de hele tijd te zoeken, maar ik vind gewoon niets over Matsukaka... en de forumfilter werkt voor mij blijkbaar niet
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Matshu****a : dit is een schrijftest (censuur ?)
      Klopt censuur werkt ??????
      lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

http://lerrante.be/etoile/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
          Nu zit ik al de hele tijd te zoeken, maar ik vind gewoon niets over Matsukaka... en de forumfilter werkt voor mij blijkbaar niet
          vanaf nu dan maar Matsukaka ... we hebben geen keus ... heb je de bewuste typfout iets verderop ook opgemerkt ... het is nu eenmaal een fotografisch forum

Comment

Bedankt om de reacties.
            Even meegeven dat mijn keuze gevallen is op de Fuji X100t. (zilver)
            Heb ik gisteren online besteld bij A&C. Wordt eerdaags uit voorraad geleverd.

Vandaag echter vond ik hetzelfde toestel goedkoper dan bij A&C te koop. Niet veel hoor, amper een paar € goedkoper. Ik zou het eerst negeren, maar uiteindelijk zette ik het toch in een reactie naar A&C. Binnen de 10 minuutjes kreeg ik al een mail terug. Ze schrijven me probleemloos, nog iets meer dan het verschil, terug over naar mijn rekening.
            Vind ik getuige van een correcte service bij A&C en toch ook eens het vernoemen waard...!

Comment

Working...
            X