Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet leuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Een 10D
    Originally posted by ronald77
    Hoi,


    Zou ook wel een vette canon willen hebben, maar het budget
    zie je...

    Ronald

    Comment


    • #17
      Hallo,

      Deze middag een nieuwe camera aangekregen.
      Werkt perfect.
      Leuke samenwerking met camfilm.com
      En nu maar kiekjes maken


      Ronald

      Comment


      • #18
        Originally posted by JochenIk heb het over prijs/kwaliteit. Ik kan er niet veel over zeggen (ligt gevoelig), alleen dit: HP bespeelt de consumer digicam markt HARD. Vandaar de lage prijs. Maar het prijsverschil zit hem érgens ...en dat ergens is; de optische kwaliteit. Ik ga er niet meer over zeggen, alleen dit; dit is "insider info", vanuit een héél goede bron.

        Doe aub geen stellingen zoals "qua prijs/kwaliteit is de HP 850 niet te overtreffen" hee zeg. Alle testresultaten spreken zoiets tegen. En alle amateurfotograaf hier op BD zal dat ook doen ...tenzij hij een beginner is die nog maar één toestel heeft gehad ...van HP.
        Noem mij maar een beginner dan, maar de HP850 die ik nog steeds heb maakt(e) dus echt wel fraaie foto's. Met de "digital flash", hogere resolutie en de betere instelmogelijkheden van de 945 kan ik maar 1 ding zeggen: veel plezier ermee, Ronald!
        Nikon D70 links: www.nikond70.nl
        Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

        Comment


        • #19
          Originally posted by ronald77

          Deze middag een nieuwe camera aangekregen.
          Werkt perfect.
          Leuke samenwerking met camfilm.com
          En nu maar kiekjes maken
          Eind goed, al goed, veel plezier ermee, Ronald...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #20
            vaak vragen ook mensen aan mij "waarom zou ik die camera niet in de aldi kopen, die heeft wel intern geheugen, er zitten batterijen bij, een kaartje een statiefje, kabeltjes van dit en van dat zelfs een oplader en bij de canon moet ik dat nog allemaal appart kopen" en daarbij is die van den aldi 5MP
            >elja, overtuig die mensen maar eens vaak zeggen ze "maar ik heb al die dingen die uw toestel kan niet nodig"
            wel.. het is hun keuze, maar ik zou het atlijd afraden.
            Een vriend van mij werkt in een PC winkel en hij is nu ook reuze overtuigd van die HP camera's omdat dat daar zodanig aangeprijst wordt en daarbij leveren ze vanalle accesoires erbij, lager prijsje erop en dat verkoopt goed

            Comment


            • #21
              Originally posted by Patric
              Sorry, ik denk dat er een beetje een misverstand is! Ik zei wel degelijk prijs/kwaliteit is het één van de betere toestellen! AA-batterijen, CF-kaartjes, 8X zoom, amper 400€ alhier, redelijke foto's enz... Ideaal toestel voor de 'arme' beginner. En de testen op internet beweren hetzelfde, ik kan niets over de 945 vinden dat echt negatief zou zijn.

              Amper 400 euro?.... daar zeg je zoal iets.
              Voor die prijs zou ik het toch houden bij een "fotomerk" camera!!!
              Canon levert al verschillende modelletjes voor die prijs en denk dan bijvoorbeeld meteen aan één van de ixus serie's, 400,430 of een A 80 bijvoorbeeld.
              En.............vergelijk dan de resultaten met zo'n HP maar eens voor hetzelfde geld om nog maar maar te zwijgen over de compactheid van één van de canon's!!
              Hoedanook "fotomerk" camera's als daar zijn: canon, nikon, olympus, fuji.... die zijn al jaaaaaaaaaaaaren hoofdzakelijk bezig met die dingen en maken daarnaast om commerciele doeleinden nog zovele andere dingen maar net zo goed zou ik niet meteen een canon printer kopen om maar iets op te noemen, maar veel eerder dan weer een HP.
              Ieder heeft zo z'n ding en de schoenmaker zou beter bij z'n leest blijven maar zoals ik al zei commercieel is dat dezer tijden niet meer haalbaar,das met alles zo.
              Iedere fabrikant wil van alles en nog wat een graantje meepikken om groot te worden/zijn of misschien ook wel.... om het kopje boven water te houden.
              Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
              Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

              Comment


              • #22
                [I]Originally posted by domibal[/iAmper 400 euro?.... daar zeg je zoal iets.
                Voor die prijs zou ik het toch houden bij een "fotomerk" camera!!!
                Canon levert al verschillende modelletjes voor die prijs en denk dan bijvoorbeeld meteen aan één van de ixus serie's, 400,430 of een A 80 bijvoorbeeld.
                En.............vergelijk dan de resultaten met zo'n HP maar eens voor hetzelfde geld om nog maar maar te zwijgen over de compactheid van één van de canon's!!
                Dit is appels met peren vergelijken. De HP850/945 heeft een 8x optische zoom. Dat is idd niet te verwerken in een compact formaat van een A80 nee. Maar de resultaten zijn er dan ook naar. Of dacht je dat de digitale zoom van zo'n compactje vergelijkbare foto's kon leveren?
                Hoedanook "fotomerk" camera's als daar zijn: canon, nikon, olympus, fuji....
                Dacht je dat HP zelf lenzen was gaan ontwikkelen voor zijn cams? Zijn 'gewoon' Fuji's. Maar het zou me niets verbazen als de 'Adaptive Lighting Technology' van de HP945 binnenkort ook aan de grote jongens wordt verkocht.
                die zijn al jaaaaaaaaaaaaren hoofdzakelijk bezig met die dingen en maken daarnaast om commerciele doeleinden nog zovele andere dingen maar net zo goed zou ik niet meteen een canon printer kopen om maar iets op te noemen, maar veel eerder dan weer een HP.
                Grappig, ik heb net mijn HP-printer ingeruild voor een Canon.

                Maar goed, dit is inmiddels way off topic.
                Nikon D70 links: www.nikond70.nl
                Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

                Comment


                • #23
                  die zijn al jaaaaaaaaaaaaren hoofdzakelijk bezig met die dingen en maken daarnaast om commerciele doeleinden nog zovele andere dingen maar net zo goed zou ik niet meteen een canon printer kopen om maar iets op te noemen, maar veel eerder dan weer een HP.
                  Grappig, ik heb net mijn HP-printer ingeruild voor een Canon.

                  Nóg grappiger, ik heb óók mijn HP ingeruild voor een Canon, hoe is het toch mogelijk! Een mens moet al eens iets riskeren, nietwaar? En content dat ik ben, t'is niet te geloven. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

                  Comment


                  • #24
                    Hoe???? Kan een HP dan ook foto's maken???
                    Tss tss, de techniek staat niet stil... een printer die foto's maakt, wel goed gezien van HP. Dan is 't zoiets als de vroegere polaroid cams.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mic
                      Hoe???? Kan een HP dan ook foto's maken???
                      Tss tss, de techniek staat niet stil... een printer die foto's maakt, wel goed gezien van HP. Dan is 't zoiets als de vroegere polaroid cams.
                      Dat noemt men dan 'evolutie'. Zonder dat zouden we met gekrulde tenen nog ondersteboven aan boomtakken hangen.

                      Comment


                      • #26

                        Dat noemt men dan 'evolutie'. Zonder dat zouden we met gekrulde tenen nog ondersteboven aan boomtakken hangen.

                        Sorry, vergat het verdomde -tje

                        PS: De originele posting 'Niet leuk' is aan het evolueren naar 'Erg leuk'!

                        Comment


                        • #27
                          Elk toestel is "goed" zolang je er zelf maar tevreden mee bent ...
                          En ja, de ene is al sneller tevreden dan de andere
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by VerSeg
                            Elk toestel is "goed" zolang je er zelf maar tevreden mee bent ...
                            En ja, de ene is al sneller tevreden dan de andere
                            Zoals bij auto's, broodroosters, kleurentelevisies, autoradio's, computers, thermostatische kranen, schoenen, printers en inlegkruisjes.....

                            Comment


                            • #29
                              Waarom komt de naam van Sony hier nu niet in voor Dat is toch ook geen fotomerk dat al jaren bezig is
                              Sony koopt ook gewoon links en rechts de beste (of zo goed mogelijke voor de prijs) componenten in en zet die componenten samen tot meer dan degelijke toestellen...
                              Canon 10D, glass, flashes & extra's
                              Fuji S602Z & extra's
                              www.CooMa.be BD0176BE

                              Comment


                              • #30
                                Patric

                                Je zal hoogstwaarschijnlijk nog veel plezier beleven aan je HP945.
                                Maar je mag dat hier niet komen vertellen. Ik heb dat ook eens gedaan en kreeg ook op mijn donder. Allerlei geleuter over andere "betere" merken. Inderdaad vergelijkt men steeds appelen met citroenen. Zoals je reeds aanhaalde heb je voor die prijs nergens deze zoom, om maar één voordeel te noemen. Dat de lens slecht is is ook larie. Het is waar dat je op weinig plaatsen een positieve uitleg over deze HP(850)(945) zal vinden. Meestal zijn de tester reeds bevooroordeeld.
                                Ik heb in dezelfde prijscategorie een Fuji(reeds weggedaan) en een Nikon, en heb ook nog een Powershot G2 van Canon (in prijs het dubbele). Mijn HP850 is voor mij nog steeds de beste.
                                (zal weer wat geven...)

                                Comment

                                Working...
                                X