Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog erger dan ik dacht.
Heb het nog nooit zo erg gezien. Op geen enkele camera.
Dit is triestig man.
Hopelijk komt Nikon je hierin tegemoet. Echt niet kunnen vind ik.
D610 werd gisteren door PostNL terug afgeleverd.
Sensor en spiegelhuis werden gereinigd binnen garantie... dus het heeft me deze keer niks gekost.
Nu nog testen en hopen dat dit niet snel terug komt.
blijkbaar zijn er nog steeds een aantal vlekken aanwezig, dus in principe moet mijn toestel nog eens terug naar NikonNL voor reiniging... maar dan ben ik weer een tijd zonder camera.
Volgens NikonNL is het normaal, die verontreiniging... nu ja, als de camera gereinigd wordt door NikonNL zelf, zou ik toch verwachten dat die spik-en-span terug komt... NIET DUS!
KameraExpress biedt mij aan om de reiniging nogmaals uit te voeren gratis en voor niets en ook de verzending op hun te nemen... top service, behalve dat ze geen vervangtoestel kunnen bieden.
Maar van NikonNL had ik meer verwacht.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... maar bij vernieuwing van mijn materiaal ga ik de optelsom toch eens maken en dan weet ik niet of er nog toekomst is.
Ben al zeker 12 jaar klant bij Nikon... maar nu laten ze me in de steek.
Oorspronkelijk geplaatst door TomLambrechtsBekijk bericht
blijkbaar zijn er nog steeds een aantal vlekken aanwezig, dus in principe moet mijn toestel nog eens terug naar NikonNL voor reiniging... maar dan ben ik weer een tijd zonder camera.
Volgens NikonNL is het normaal, die verontreiniging... nu ja, als de camera gereinigd wordt door NikonNL zelf, zou ik toch verwachten dat die spik-en-span terug komt... NIET DUS!
KameraExpress biedt mij aan om de reiniging nogmaals uit te voeren gratis en voor niets en ook de verzending op hun te nemen... top service, behalve dat ze geen vervangtoestel kunnen bieden.
Maar van NikonNL had ik meer verwacht.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... maar bij vernieuwing van mijn materiaal ga ik de optelsom toch eens maken en dan weet ik niet of er nog toekomst is.
Ben al zeker 12 jaar klant bij Nikon... maar nu laten ze me in de steek.
Ik weet niet hoever je van Beverwijk woont?
Ik heb mijn D600 tweemaal naar het Nikon Servicepunt in Beverwijk gebracht en daar kun je zelfs zonder afspraak binnenkomen om de sensor te laten reinigen (ik zou toch altijd even van tevoren bellen). Duurt een half uurtje.
Ook bij Kamera Express heb ik het eens laten doen (Amsterdam) en toen kon ik er ook op wachten.
Comment