Zaterdag 17/01 ben ik mijn toestel (Nikon D7100 + 18-200 mm Nikon lens in Lowepro zakje) verloren vermoedelijk thv. de Sterre in Gent tussen 18.00u-19.00u. Ik kwam net terug van reis van Nieuw-Zeeland en had meer dan 30u reizen erop zitten. Ik vermoed dat ik mijn toestel naast mijn auto heb neergezet en ben weggereden. Aangifte bij politie is gedaan en briefjes zijn opgehangen in de buurt van de Sterre. Ondertussen nog niets gehoord (mijn naam is terug te vinden bij de eigenschappen van de foto's). Ik probeer dus zoveel mogelijk kanalen te gebruiken om mensen te bereiken. Vooral de foto's van mijn reis zou ik terug willen krijgen. Daarom graag een oproep om zoveel mogelijk rond te horen en op te letten. Ik heb een boodschap op mijn Facebook-profiel (Annelies De Bleeker) publiek gezet dus indien mogelijk kunnen jullie dit delen. Alvast bedankt!!!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verloren: Nikon D7100 + 18-200 mm Nikon lens
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Verloren: Nikon D7100 + 18-200 mm Nikon lens
hopelijk vind je hem rap terug Annelies!
heb et ook gedeeld op fb (naart schijnt werkt da lijk zot)Last edited by bulke41; 22 januari 2015, 09:32.portfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
-
Heb het ook gedeeld via fb, hopelijk met resultaat...BD2718BE - Fuji addict
Comment
-
jawadde... wil ik niet meemaken. Ook op mijn FB gezet in de hoop dat iemand reageert.... laat ons hopen!
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
veel succes ! Hoop dat je hem terug kan vinden... het toestel is te vervangen (slik), maar de foto's zou ik ook het ergste vinden !Nikonian
Comment
-
Hallo iedereen,
Fototoestel is terecht! Mijn vermoeden was verkeerd en ik had het op de tram achtergelaten. Supercontent!
Annelies
Comment
-
-
Fijn voor je, gefeliciteerd!
Comment
-
t'was je gegund ook, en alles intact? was het nu door de sociale media dat je hem terug had of via iets anders??portfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
Leuk om te lezen!
Comment
-
-
blij voor jou!
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk berichtt'was je gegund ook, en alles intact? was het nu door de sociale media dat je hem terug had of via iets anders??groeten?
Kevin
Nikon d7100+18-105 +70-300 +10-20
Comment
-
Comment