Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[ Err 99 ] Canon 10D & Tamron SP 180mm F3,5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Die zijn waarschijnlijk blij dat die rare kerel met die zwarte buis voor zijn ook uit de buurt blijft
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #17
      Als je slecht nieuws post,dan mag je ook het goede nieuws posten vind ik.
      Om iets na 18u,tijdens een onweer,heeft Corné mijn nieuwe lens geleverd.
      Het heeft ietsje langer geduurd,maar Tamron kon blijkbaar ff niet volgen.
      Maar nu is de zon toch wel weg zeker......snik.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #18
        En, werkt ze?

        Dan kan ik deze thread voortzetten met een ERR99 op mijn 10D , deze keer niets met de lens te maken, maar waarschijnlijk de sluiter die om zeep is (na amper 7300 foto's). Ik heb 'm deze namiddag binnengedaan in Roosendaal, nu even zien hoe lang dat weer gaat duren...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #19
          Originally posted by CooMa
          En, werkt ze?

          Dan kan ik deze thread voortzetten met een ERR99 op mijn 10D , deze keer niets met de lens te maken, maar waarschijnlijk de sluiter die om zeep is (na amper 7300 foto's). Ik heb 'm deze namiddag binnengedaan in Roosendaal, nu even zien hoe lang dat weer gaat duren...
          Oeche,dan heb ik liever mijn probleem voor.( als je meer dan één lens hebt natuurlijk )
          Is uw 10D ook nog in garantie.
          Hopelijk duurt het niet te lang en dan kunnen we die trage service van Canon tegenspreken.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

          Comment


          • #20
            Gelukkig nog in garantie (gekocht in januari). Nu zit ik hier met een zak vol lenzen, maar geen camera om ze op te schroeven Misschien kan ik ze proberen op mijn 602 te schroeven... Wie weet welk resultaat dat kan geven... Gelukkig heb ik die nog achter de hand om de geboorte van de derde mee te maken... Ben ik even blij dat ik die niet van de hand gedaan heb
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #21
              Originally posted by CooMa

              Gelukkig heb ik die nog achter de hand om de geboorte van de derde mee te maken... Ben ik even blij dat ik die niet van de hand gedaan heb
              Als die derde nog wat wacht......allé vooruit dat is beter nieuws.
              Dan hebt gij een aantal maanden terug gene Error gehad.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • #22
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #23
                  Gefeliciteerd Cois!
                  Ben benieuwd naar je foto's met deze lens. Die zullen we ongetwijfeld nog wel zien.
                  Succes er mee!
                  Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Jofeltje
                    Gefeliciteerd Cois!
                    Ben benieuwd naar je foto's met deze lens. Die zullen we ongetwijfeld nog wel zien.
                    Succes er mee!
                    Dank je wel Jofeltje,maar zoals het weer nu is zullen we nog wat geduld moeten oefenen.
                    Want de takken van mijn vlinderstuik gaan nu nogal met de wind en de vlinders vinden het nu ook niet leuk.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment

                    Working...
                    X