Ik krijg een reflex camera kado iets wat ik allang wilde maar er kwam altijd wel iets tussen
Eerste wat ik zag was nikon 5300 maar dat was op tv. Maar dit heeft me wel doorgedreven tot nu.
Nu twijfel ik omdat ik zeker goeie richting wil uitgaan ivm sport en portret fotografie
Sport (paarden) en portret (modellen met eigen creaties van make up en haar)
Hou van kwaliteit en detail.
Nu heb ik al een deel van 5200 leren kennen en zie dat verschil met z'n opvolger WiFi en gps is.
zijn er nog verschillen tussen 5300 en 5200???
En Welke canon komt hier sterk mee overeen kwa kunnen en prijsklasse?
Alsook welk merk is nu beste voor wat ik wil doen ?
Iemand zei me nikon omdat canon meer reportage enz is
Kwa lenzen wil ik in toekomst bij sparen en kopen maar ben al super blij dat ik eindelijk een body zal hebben en eindelijk kan starten. Want bij meeste zit er toch al een basis lens in en kan ik al starten met toestel te leren kennen. Heb ook al gemerkt dat er rond deze tijd van jaar soms promoties te vinden zijn. Dus wie weet.
Eerste wat ik zag was nikon 5300 maar dat was op tv. Maar dit heeft me wel doorgedreven tot nu.
Nu twijfel ik omdat ik zeker goeie richting wil uitgaan ivm sport en portret fotografie
Sport (paarden) en portret (modellen met eigen creaties van make up en haar)
Hou van kwaliteit en detail.
Nu heb ik al een deel van 5200 leren kennen en zie dat verschil met z'n opvolger WiFi en gps is.
zijn er nog verschillen tussen 5300 en 5200???
En Welke canon komt hier sterk mee overeen kwa kunnen en prijsklasse?
Alsook welk merk is nu beste voor wat ik wil doen ?
Iemand zei me nikon omdat canon meer reportage enz is
Kwa lenzen wil ik in toekomst bij sparen en kopen maar ben al super blij dat ik eindelijk een body zal hebben en eindelijk kan starten. Want bij meeste zit er toch al een basis lens in en kan ik al starten met toestel te leren kennen. Heb ook al gemerkt dat er rond deze tijd van jaar soms promoties te vinden zijn. Dus wie weet.
Comment