Mijn camera doet al een tijdje raar bij het weergeven van de laatst genomen foto. Af en toe toont hij de voorlaatste foto. Dit kan bijzonder irritant zijn als ik mijn compositie opnieuw en opnieuw net ietsje anders wil nemen. Tijdens het fotograferen ben ik vaak in de war of de getoonde foto nu al dan niet mijn laatste foto is. Ik heb dit met mijn beide kaartjes. Ik heb ze allebei geformatteerd, zonder resultaat. Ook de firmware is up to date. Toch heb ik de firmware nog eens geupdatet met dezelfde versie. Ook dit toont geen verbetering.
de Automatische 'kijktijd' na het nemen van mijn foto staat altijd uit. Nu heb ik dit net naar 2sec. gezet, tot nog toe heb ik geen rariteiten tegengekomen. Wie weet doet hij met de 'kijktijd' ingeschakeld normaal. Ook al moest dit een oplossing zijn voor mijn probleem, zou ik toch het liefst kunnen fotograferen met deze 'kijktijd' uit.
Is er iemand die dit probleem herkent of een mogelijke oplossing kan bedenken?
Alvast bedankt!
Update: Automatische 'kijktijd' inschakelen heeft geen invloed op dit probleem.
de Automatische 'kijktijd' na het nemen van mijn foto staat altijd uit. Nu heb ik dit net naar 2sec. gezet, tot nog toe heb ik geen rariteiten tegengekomen. Wie weet doet hij met de 'kijktijd' ingeschakeld normaal. Ook al moest dit een oplossing zijn voor mijn probleem, zou ik toch het liefst kunnen fotograferen met deze 'kijktijd' uit.
Is er iemand die dit probleem herkent of een mogelijke oplossing kan bedenken?
Alvast bedankt!
Update: Automatische 'kijktijd' inschakelen heeft geen invloed op dit probleem.
Comment