Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Klopt, zorg wel dat de naam van het bestand juist is. Als je in downloads al een oudere hebt, hernoemen naar originele naam.
En disp/back klikken terwijl je opstart.
ook nagaan of de firmware update je fabrieksinstellingen niet terugzet. Heb dat eens gehad en geen aandacht aan besteed en de eerstvolgende shoot natuurlijk enkel jpg's terwijl ik eigenlijk enkel met raw's werk.
ook nagaan of de firmware update je fabrieksinstellingen niet terugzet. Heb dat eens gehad en geen aandacht aan besteed en de eerstvolgende shoot natuurlijk enkel jpg's terwijl ik eigenlijk enkel met raw's werk.
Klopt wel iedere keer dit, telkens is alles ter naar fabrieksinstellingen. Dus best vooraf nota nemen.
Klopt, zorg wel dat de naam van het bestand juist is. Als je in downloads al een oudere hebt, hernoemen naar originele naam.
En disp/back klikken terwijl je opstart.
goh moet het terug opzoeken document kwijt waar de hoe instond, dit doe je niet zo vaak daarom heb ik graag een document met de uitleg op (praktische reden) :-(
dit zou m'n eerste download zijn vr de Fujifilm.
zal eens op google kijken of ik iets vind
goh moet het terug opzoeken document kwijt waar de hoe instond, dit doe je niet zo vaak daarom heb ik graag een document met de uitleg op (praktische reden) :-(
dit zou m'n eerste download zijn vr de Fujifilm.
klikken op disp/back terwijl je opstart op te installeren ??
sorry ben niet echt mee
Dat staat toch allemaal duidelijk beschreven op de site van Fujifilm, daar waar je de firmware moet downloaden?
Comment