Ik heb een NEX-7 en ben daar zeer tevreden van, maar stel vast dat bij minder goede lichtomstandigheden de scherpstelling niet vlot verloopt (traag en/of blijven zoeken). Nu vroeg ik me af er hier iemand is die in gelijkaardige omstandigheden met een Alpha 6000 trekt en zijn ervaring eens kan delen.
De probleemsituatie is: fotograferen van ballroomkoppels. Deze danskoppels zijn dus in beweging op de dansvloer in meestal spaarzamer verlichte zalen. Ik overweeg van eventueel de Alpha 6000 aan te schaffen (of mits mijne portefeuille dat kan trekken een A7 II) indien ik de zekerheid heb dat de scherpstelling dan wél vlot, snel en accuraat werkt...
Iemand ervaring ?
Dank en groeten
Goofy
De probleemsituatie is: fotograferen van ballroomkoppels. Deze danskoppels zijn dus in beweging op de dansvloer in meestal spaarzamer verlichte zalen. Ik overweeg van eventueel de Alpha 6000 aan te schaffen (of mits mijne portefeuille dat kan trekken een A7 II) indien ik de zekerheid heb dat de scherpstelling dan wél vlot, snel en accuraat werkt...
Iemand ervaring ?
Dank en groeten
Goofy
Comment