Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

al eigenaars van een 7D II ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: al eigenaars van een 7D II ?

    Vergat nog te vermelden dat elke foto minstens een 50% crop is en dat op elke foto ruisreductie is toegepast in Lightroom.
    Flickr

    Comment


    • #32
      Re: al eigenaars van een 7D II ?

      daarnet efkes de af setting guide diagonaal doorgelezen, man man, wat een instelmogelijkheden en customisatie is daar mogelijk zeg !!!! da's een hemelsbreed verschil met de 7D I

      terug te vinden op: http://www.brochures.canon-europe.co...anguageid=-111
      Mijn website: http://www.michelpyck.be

      Comment


      • #33
        Re: al eigenaars van een 7D II ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Interessant leesvoer !

        Is the Canon EOS 7D Mark II right for you? Learn all you need to know in The-Digital-Picture.com's review!


        grts
        Sieg
        Ik lees alleen maar positieve dingen.

        Comment


        • #34
          Re: al eigenaars van een 7D II ?

          Ik heb ondertussen de 7D MkII een paar weken in mijn bezit en vindt het een fantastisch toestel. Tegenover de eerste 7D zijn er heel wat verbeteringen bij gekomen die al door meerdere gebruikers hier vermeld zijn. Ik ben alvast zeer verheugd dat Canon naar de "grieven" heeft geluisterd van de 7D gebruiker en dat resulteert nu in deze mooie 7D MkII.

          Maar ik heb wel een nadeel dat ik bij mijn eerste 7D niet had en dat is de batterijduur (zelfs met de grip aan). Na een weekend sportfotografie (+/- 1500 shots samen voor verschillende sporten) zit mijn batterijkracht nog amper aan 20%. Bij mijn vorige 7D kon ik makkelijk een paar weekends schieten met amper vermindering batterijkracht. Zou dit komen door de snellere Digic 6+ processoren?

          Nog iemand dit ondervonden?

          Ivan
          Huisfotograaf VC Argex Duvel Puurs / KSV Bornem / CKB Puurs
          Canon EOS 7D Mark II - Canon EOS 7D - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM - Sigma 120-300mm F/2.8 DG OS HSM S - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM- Canon Extender EF 1.4x III

          Comment


          • #35
            Re: al eigenaars van een 7D II ?

            Het focus systeem van de nieuwe 7D II met bepaalde sigma objectieven is voorlopig geen goed huwelijk. De resultaten bij gebruik van de Sigma 120-300 f2.8 Sports zijn allesbehalve. Een telefoontje naar Sigma hierover leerde me dat het probleem gekend is en dat ze wachten op een reactie uit Japan.

            Comment


            • #36
              Re: al eigenaars van een 7D II ?

              Knap toestel, vind het echter nog steeds spijtig dat ze het dynamisch bereik van anderen nog steeds niet evenaren, zoals de toestellen met sony sensors....
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • #37
                Re: al eigenaars van een 7D II ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Greenzorro Bekijk bericht
                Het focus systeem van de nieuwe 7D II met bepaalde sigma objectieven is voorlopig geen goed huwelijk. De resultaten bij gebruik van de Sigma 120-300 f2.8 Sports zijn allesbehalve. Een telefoontje naar Sigma hierover leerde me dat het probleem gekend is en dat ze wachten op een reactie uit Japan.
                Ik ben van plan om toch even te testen met mijn Sigma 180 f:3.5 macro, maar gezien de geringe waarde van deze lens gaat dat mijn beslissing niet veranderen.
                Op de 40D, 50D en de 7D MkI heeft ze altijd snel en juist gefocust (deze toestellen zagen ze als een Canon 180 macro).

                Comment


                • #38
                  Re: al eigenaars van een 7D II ?

                  De oude Sigma 180 macro wordt nog altijd gezien als één van Canon en focust prima.
                  Zelfs met het erg donkere weer van vandaag werkt de AF op f:8 met een 1.4 extender op de 100-400 en de 400 f:5.6 precies en zonder hunten.
                  Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, maar tot ISO 3200 valt er zelfs van grijze beelden iets te maken.

                  Comment

                  Working...
                  X