Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Volgens wat ik vernomen heb zou die 3000 een TTL-adapter zijn (hotshoe) om de E-10/20(?) met een aantal Metz flitsen te laten samenwerken. Kan dat? Zou eigenlijk nog beter zijn dus
Ik was gisteren een prijslijst van de beuckelaer aan het bekijken (15/10/2001), de daar staat hij al in vermeld. De adapter natuurlijk.
Nu heb ik aan metz zelf gevraagd of de adapter via hotshoe(e10-2500), en/of 5pins olympus kabeltje (rest van de olympus toetsellen)kan.
Kunnen we eindelijk een "echte flits" op de olympus toestellen plaatsen.
ik dacht aan een 50mz4. Iemand hier ervaring mee? Toestel dat ik heb is een e100rs, de e20 is voor einde van het jaar??? En de olympus fl 40 -richtgetal is toch niet zo hoog-, is zo duur, kost toch een slordige 30000 voor je met de e100 kunt flitsen. flits 20, bracket 5 en kabeltje 3.5.
Groetjes
Comment