Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze eerste spiegelreflex camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Keuze eerste spiegelreflex camera

Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht hoor. Mijn vrouw gebruikt ook mijn 6D, en dat is nu niet meteen een beginnerstoestel. Werkt prima voor haar, op de volautomatische stand, zelfs met externe flitser erop (een 6D heeft geen interne flitser). Dus als volgens de Nikonkenners de 7000 een betere koop is naar de toekomst toe, dan zou ik dat voor 100€ extra niet laten, en een 35 1.8 is een hele leuke lens.
    Ja maar jij gebruikt die 6D voor wat anders hoop ik toch...?
    Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

Comment

Ik wel ja, maar zij niet. Nogmaals: voor 100€ extra zou ik het niet laten, met de voordelen die hier al aangehaald werden. We spreken hier niet over een verschil van honderden Euro's hé.
      ______
      www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        Ik wel ja, maar zij niet. Nogmaals: voor 100€ extra zou ik het niet laten, met de voordelen die hier al aangehaald werden. We spreken hier niet over een verschil van honderden Euro's hé.
        Ja ik ben dan toch voor de 7100 gegaan met 35mm f1.8 lens en dan koop ik er een 2de hands 18-105mm kitlens bij, voor totaal 830€. Alleen spijtig dat de levertijd 1 a 2 weken is, maar ik kan wel nog even wachten

Comment

veel plezier met je nieuwe aanwinst!!
          portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuneDg Bekijk bericht
            Nogmaals. Als het enkel is 'voor de kinderen te fotograferen en rond het huis'. Ga dan voor een D5200. In dat geval koop je naast je 18-105 toch nooit nog een andere lens, of het is een goedkope tele.
            Bij de D7000 zal je je het gewicht wat beklagen vrees ik, en er zal gewoon te veel zijn dat je niet zal gebruiken.

Dus enkel die D7000 als je echt aan fotografie gaat doen wat mij betreft. Op de auto mode zal de D7000 geen betere foto's maken dan de D5200!
            Ik vraag mij toch af waar jij al die kenis vandaan haalt ?
            Heb jij de volledige nikon reeks in je bezit?
            Of ben jij gewoon een dromer die alles aanneemt wat je op fora en reviewsites leest?

Comment

Ik vraag mij toch af waar jij al die kenis vandaan haalt ?
              Heb jij de volledige nikon reeks in je bezit?
              Of ben jij gewoon een dromer die alles aanneemt wat je op fora en reviewsites leest?
              Die kennis is gewoon een redenering.
              En nee ik ben geen dromer, heb ik hier één iets gezegd wat niet waar is?
              Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

Comment

Veel plezier ermee. Ik ben benieuwd wat je van je 35mm gaat vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door kristof1982 Bekijk bericht
                Ja ik ben dan toch voor de 7100 gegaan met 35mm f1.8 lens en dan koop ik er een 2de hands 18-105mm kitlens bij, voor totaal 830€. Alleen spijtig dat de levertijd 1 a 2 weken is, maar ik kan wel nog even wachten
                ______
                www.vue.photo

Comment

Working...
                X