beste
een kleine vraag.
Na een 12 tal jaar ben ik op zoek naar een compacte camera maar die goeie kwaliteit heeft.
Mijn oude G3 is nu toch wel aan vervaging toe heb ik gemerkt. Supercontent ervan geweest maar de scherpte is er een beetje vanaf....
Heb zelf een eos 30d waarvoor ik weldra ook vervanging wil hebben met een 70-200 2.8 ....
Dus jah heb graag goeie foto's en maak die vergelijking telkens met mijn DSLR.
Altijd verwend geweest zelfde memory's zelfde batterijen deze luxe zal verdwijnen als ik iets nieuws koop...
Nu jah met al die compacte camera's op de markt nen mens zou het nie meer weten....
Al heel veel gelezen maar jah wat moet je kiezen he.
Zou niet meer willen uitgeven dan 300-400 euro das de max voor een compact.
Heb al de panasonic FZ200 veel goeds over gelezen ook de sony maar die is boven budget.
Nikon Coolpix S9700 sprak me ook wel aan..
canon sx280is
Wat raden jullie me aan in deze prijsklasse?
alvast bedankt
een kleine vraag.
Na een 12 tal jaar ben ik op zoek naar een compacte camera maar die goeie kwaliteit heeft.
Mijn oude G3 is nu toch wel aan vervaging toe heb ik gemerkt. Supercontent ervan geweest maar de scherpte is er een beetje vanaf....
Heb zelf een eos 30d waarvoor ik weldra ook vervanging wil hebben met een 70-200 2.8 ....
Dus jah heb graag goeie foto's en maak die vergelijking telkens met mijn DSLR.
Altijd verwend geweest zelfde memory's zelfde batterijen deze luxe zal verdwijnen als ik iets nieuws koop...
Nu jah met al die compacte camera's op de markt nen mens zou het nie meer weten....
Al heel veel gelezen maar jah wat moet je kiezen he.
Zou niet meer willen uitgeven dan 300-400 euro das de max voor een compact.
Heb al de panasonic FZ200 veel goeds over gelezen ook de sony maar die is boven budget.
Nikon Coolpix S9700 sprak me ook wel aan..
canon sx280is
Wat raden jullie me aan in deze prijsklasse?
alvast bedankt
Comment